Køleplade
Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 31-05-03 11:30

Hej er der nogen der har erfaring med køleplade til grafikkort.

Er det bedre/dårligere end en blæser???

Mit grafikkort er et NVidia GF2 mx200 64 mb

MVH
Tomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-05-03 12:30

In dk.edb.hardware.grafikkort, Rikke & Tomas Sørensen <tomas-
rikke@adslhome.dk> says...
> Hej er der nogen der har erfaring med køleplade til grafikkort.
> Er det bedre/dårligere end en blæser???

Det afhænger af den generelle luftcirkulation og luftgennemstrømning i
kabinettet. Hvis luften omkring grafikkortet generelt er stillestånde,
så dur passiv køling ikke.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henning

Dato : 31-05-03 19:37

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det afhænger af den generelle luftcirkulation og luftgennemstrømning i
> kabinettet. Hvis luften omkring grafikkortet generelt er stillestånde,

Er det ikke underligt at blæseren sidder på undersiden af grafikkortet i
stort set alle towerkabinetter?

mvh Henning