Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterier til Canon s50?
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 30-05-03 18:08

Hejsa!

lyder til på det sidste indslag at der er meget forskel på genopladelige
batterier til
digitale cameras..! Jeg har selv købt en canon s 50, hvor der medfølgede 1
standardbatterie...
synes ikke det holder så forbandet længe... jeg vil have et ekstra batterie
fordi jeg skal ud
og rejse 1 1/2 i østen til sommer... hvilket et er bedst så til cameraet??
og hvad koster det???
og hvor køber man sådan nogle ultra lang holdbare genopladelige
batterier:))?

mvh Jan Tovgaard

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-05-03 19:13

"Jan Tovgaard" <tovgaard@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> og hvad koster det???
> og hvor køber man sådan nogle ultra lang holdbare genopladelige

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det det samme batteri som sidder i
S30-S45, et Canon NB-2L Li-ion på 570mA, som ikke er noget standard batteri.
Såvidt jeg ved, så kan du ikke få et større et end de 570mAh, så det må du
leve med.
Du kan dog købe et ekstra hos www.Thansen.dk eller www.Batterier.dk til små
300kr.

Mvh Jesper Hansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-05-03 21:52

Jan Tovgaard wrote:
> og hvor køber man sådan nogle ultra lang holdbare genopladelige
> batterier:))?

Prøv at kigge på www.batterier.dk - de har en del foto-batterier.

Jeg ved ikke om de lige har et til S50, men jeg har lige købt et par
stykker til mit Canon G3.

Kamerahuset skulle have næsten 1000 kr for et originalt Canon batteri,
men www.batterier.dk havde nogle med flere mAh - og til 249 kr incl
porto - så jeg købte et par stykker

Og indtil videre ser de ud til at være fine !

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk