Andet multimedie
bentjuul 3670
dobbeltsidet fotopapir??
Fra : michael bennati scho~

Dato : 30-05-03 17:21

Jeg skal lave en slags reklame sag, hvor et foto i prima kvalitet skal være
på forsiden (A5 format) og tekstpræsentation på bagsiden. En tur til
fotohandleren var nedtrykkende i det hans dobbeltsidede HP Glossy-fotopapir
var deprimerende ringe, let, ikke glossy nok, ubrugeligt faktisk.
Hvad kan man bruge for at løse denne opgave tilfredsstillende?
Er det dobbelstsidet fotopapir jeg skal lede efter? Jeg forestiller mig en
løsning med noget kraftigt papir/karton agtigt noget, som det er muligt at
printe et meget farvestrålende og detaljeret billede på.??
Kan det lade sig gøre eller der der andre løsningsmuligheder, der ligger
for, som jeg skal orientere mig imod??
mvh Michael

Fra : Madsen

Dato : 30-05-03 17:44

michael bennati schou skrev:

> Er det dobbelstsidet fotopapir jeg skal lede efter?

Ikke for noget, men det ville altså være noget smartere hvis du
fulgte retningslinierne beskrevet på denne side:
<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html> ?

Det er ret meningsløst at der sidder folk i to eller flere grupper
og svarer på det samme spørgsmål når debatten med fordel kan holdes
samlet.

Det samme gælder for:

Hvordan du sender til flere grupper og evt. laver opfølgning (FUT)
til den bedst egnede gruppe i Outlook Express, kan du læse mere om
her: <http://kommunalbastards.org/oe/fut.html>

Tag det ikke som en provokation for sådan er det ikke ment. Det er
blot ment som en hjælp til fælles bedste.

FUT: dk.admin.netikette
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 30-05-03 18:00

Hej Michael

Det bedste papir til Inkjet, til at skrive grafik ud på er uden tvivl det
papir som hedder Compu Colour, det er dyrt men Sk.... godt, papiret kan fås
som enkelt sidet eller dobbeltsidet i flere forskellige gramvægte. Gå ind
til en papirhandler og få ham til at skaffe papiret hjem (husk at spørg om
prisen inden)

Mvh
Anders

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3ed784fa$0$97270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 31-05-03 09:07

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3ed784fa$0$97270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Er det dobbelstsidet fotopapir jeg skal lede efter?

HP laver foto- og brochurepapir i forskellige kvaliteter, så måske har
du bare ikke fundet det rigtige?

Har du prøvet f.eks. "HP brochure and flyer paper, glossy" eller "HP
premium plus photo paper, glossy"?

--
M.v.h.
Olav