Charlottes kattepasning ..(?)
Fra : Charlotte

Dato : 30-05-03 17:10

Hej alle.
Der var været lidt snak om kattepasning I ferietider.
Jeg tænkte lidt over det, og har måske fået en god idé:
Jeg kunne lave et lille hyggeligt kattepasningsfirma (I kattenes eget
hjem)
Men....hvad kræver det ?
Hvad skal jeg være opmærksom på ?
Hvor ofte skal kattene besøges, og hvor længe skal et besøg mindst vare ?
Jeg forestiller mig:
1-2 gange om dagen ( helst to), min. en halv time ad gangen.
Hvis kun én gang, så minimum en time.
Kan f.eks. Siamesere klare sig med det ? Eller skal de have dobbelt tid ?

Jeg mener ikke det vil være rimeligt, at kattene passes på denne måde, I
mere end en uge.
Hvad synes I ?

Er det en god idé ?
Hvad skal det koste ?

Glæder mig til at høre hvad *eksperterne* mener

Venlige hilsner
Charlotte & Den lille prins

Fra : martin b

Dato : 30-05-03 18:00

Hej Charlotte,

God idé

Jeg syntes man skulle tilbyde forskellige muligheder til forskellige priser.
Der er jo også forskel på, hvor gode kattene er til at være hjemme.
Samtidigt kan folk godt lide at have flere muligheder at vælge imellem.

Jeg ville gætte på at niveauet burde ligge på 100,- per dag for to gange 30
minutter og måske lidt mindre for 1 gange 1 time.
Man er nok nødt til at tilbyde det i 14 dages perioder, ellers tror jeg ikke
mange ville benytte det.

Martin

Fra : Charlotte

Dato : 30-05-03 18:42

On 30/05/03 18:59, in article bb82m3$2gs0$1@news.cybercity.dk, "martin b"
<mort@example.net> wrote:

> Hej Charlotte,
>
> God idé
>
> Jeg syntes man skulle tilbyde forskellige muligheder til forskellige priser.

Det var en god idé !
> [...]
> minutter og måske lidt mindre for 1 gange 1 time.
> Man er nok nødt til at tilbyde det i 14 dages perioder, ellers tror jeg ikke

Mvh.
Charlotte

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 30-05-03 18:50

Hej Charlotte

Jeg synes det lyder som en fin ide .. Måske er det værd at overveje hvilke
"tilladelser" man skal have fra ejeren - fx. hvis katten bliver syg el.
lign. så skal du have lov til at tage katten til dyrlægen på deres regning,
uden at få beklagelser ..

Hilsen Pia og misserne ...

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Charlotte

Dato : 30-05-03 18:48

On 30/05/03 19:49, in article
3ed799bd$0$32535$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Pia Lihme Petersen"
<Pia@lihme.com> wrote:

> [...]
> lign. så skal du have lov til at tage katten til dyrlægen på deres regning,

Hej Pia.
Det var en god overvejelse....tak

Mvh.
Charlotte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-03 19:00

Charlotte <Tulle@FJERNheaven.dk> writes:

> On 30/05/03 19:49, in article
> 3ed799bd$0$32535$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Pia Lihme Petersen"

> Det var en god overvejelse....tak

Der er sikkert en masse juridiske spidsfindigheder i sådan en service.
Så når/hvis du kommer i gang, så kan du evt. bede de kloge hoveder i
dk.videnskab.jura om lige at læse kontrakten igennem, bare lige for at
tage de værste faldgruber.

Held og lykke med projektet og god weekend.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Charlotte

Dato : 30-05-03 19:01

> [...]
> tage de værste faldgruber.
>
> Held og lykke med projektet og god weekend.

Tak

--
Charlotte D. Jensen
Stud.jur.

Fra : maz

Dato : 30-05-03 19:33

"Charlotte" wrote in message >
> Jeg kunne lave et lille hyggeligt kattepasningsfirma (I kattenes eget
> hjem)
> Hvor ofte skal kattene besøges, og hvor længe skal et besøg mindst vare ?
Det vil være meget individuelt - nogle katte kan 'nøjes' med et besøg pr.
døgn - andre har brug for flere... Deter nok en god idé at tilbyde ind.
løsninger

> Jeg forestiller mig:
> 1-2 gange om dagen ( helst to), min. en halv time ad gangen.
> Hvis kun én gang, så minimum en time.

Det er nok noget i den stil - men se mit svar ovenfor...

> Kan f.eks. Siamesere klare sig med det ? Eller skal de have dobbelt tid ?
Afhænger helt og holdent af katten og dens ejere - pengepung :)

> Jeg mener ikke det vil være rimeligt, at kattene passes på denne måde, I
> mere end en uge.
Enig....

> Hvad synes I ?
> Er det en god idé ?
> Hvad skal det koste ?
Jep,. god idé. Specielt hvis du også kan tilbyde dagspasning - altså f.eks
et døgn med et enkelt besøg - eller evt. bare en weekend (kunne jeg godt
bruge)

maria

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-05-03 19:59

maz wrote:

> Det vil være meget individuelt - nogle katte kan 'nøjes' med et besøg
> pr. døgn - andre har brug for flere... Deter nok en god idé at
> tilbyde ind. løsninger

enig.... det kommer nok også an på hvor stort et område du påtænker at
dække..... og hvor mange katte du vil kunne tilse på en dag (jeg ved jo ikke
om du har fuldtidsjob ved siden af)...
hvis det er noget du vil lave i dagtimerne, så kan du jo sagtens passe to
besøg om dagen ind, men har du et fuldtidsjob ved siden af kan det komme til
at knibe ved mere end en klient af gangen....

> Det er nok noget i den stil - men se mit svar ovenfor...

en halv time..... hmmm.... frisk foder, frisk vand, tømning af bakke, evt
oprydning af væltede potteplanter.... så smutter der jo hurtigt 30 minutter,
og det endda uden at der har været tid til kæl...... hvis enkelte af kattene
har specielle behov ( som "gemt" mad, aktivering eller lignende) så er 30
minutter jo næppe nok......
hvis man derimod kun har klienter der skal tilses en gang om dagen, fodres,
vandes, bakkes og nusses (hvis de gider det), og man overhovedet ikke skal
tænke på resten, så er 45 minutter nok mere passende..... og så afhængig af
radius ca 15 minutters transporttid mellem hver enkelt kat ( hurra for
ruteplanlægning ;) ) så er det en time til hver kat.... og til en timeløn på
100 kr i timen, det er vel ok ;) men du skal huske at regne med transporten
også, der må være nogle regler der kan gøre at du kan trække det fra
regnskabet.... men er det en hobbyforretning, skal du næppe regne med det...

> Afhænger helt og holdent af katten og dens ejere - pengepung :)

100%.... personligt har jeg i perioder brug for en der gider kigge forbi med
ca 1-2 døgns interval ( mine katte har jo hinanden til underhold og har ikke
brug for ret meget andet end at der lige kommer en forbi og kigger til dem,
fylder vand og mad op og ordner bakke....)
jeg ville synes det var overkill med 2 gange i døgnet når jeg har tre katte,
men har man en enekat kan jeg sagtens forstå det.......

> Enig....

hvad så med dem der blot skal på weekend ophold eller forlænget weekend?
skal de udelukkes som klienter?
som tilflytter kan det være enormt svært at finde nogen der kan kigge forbi
en gang i løbet af en forlænget weekend...... og indimellem er der altså
behov for det ;)

> Jep,. god idé. Specielt hvis du også kan tilbyde dagspasning - altså
> f.eks et døgn med et enkelt besøg - eller evt. bare en weekend (kunne
> jeg godt bruge)

enig!!
jeg kan godt forstå fra en "udbyders" synspunkt at det er at foretrække med
en uge eller to af gangen, jeg er dog bange for at du vil få hamrende travlt
i ferierne, og så ikke have en skid at se til til hverdag....
du kunne jo prioritere langtidspasningerne, og så passe enkeltpasninger
indimellem...
hvis du planlægger at have overskud til feks 4-5 katte på en dag, så
reservere 3-4 pladser til længere pasninger og hold 1 tid åben til "jeg er
blevet indlagt, kan du kigge forbi min mis?"
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Charlotte

Dato : 30-05-03 20:52

On 30/05/03 20:59, in article
1SNBa.22500$YZ6.1011375@news010.worldonline.dk, "Sabina Hertzum"
<sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote:

> [...]
> men har man en enekat kan jeg sagtens forstå det.......

> hvad så med dem der blot skal på weekend ophold eller forlænget weekend?

Nej, nej ! Jeg mente bare, at det maksimum måtte være en uge - jo kortere
tid, jo bedre for kattene - det var bare for at høre Jer, om jeg skulle sige
at jeg maksimum ville passe I en uge, eller om det kan være ok med to uger ?
Jeg mener: En enekat alene I to uger...er det forsvarligt, selvom jeg
kommer...?

> som tilflytter kan det være enormt svært at finde nogen der kan kigge forbi
> en gang i løbet af en forlænget weekend...... og indimellem er der altså
> behov for det ;)

Ja, selvfølgelig

> [...]
> en uge eller to af gangen, jeg er dog bange for at du vil få hamrende travlt
> i ferierne, og så ikke have en skid at se til til hverdag....

Jeg vil foretrække de korte, faktisk, for kattenes skyld.
Hvis jeg ville være rig, var det nok ikke lige det her jeg skulle starte
Jeg tror det skal være uden faste priser, for som du siger er tidsbehovet
meget forskelligt.
En enlig kat skal minimum nusses/leges med I en halv time + det praktiske,
mens flere katte måske slet ikke gider at lege med mig
Det bliver nok sådan, at folk sender mail med ønsker, og derefter får en
pris...

> [...]
> reservere 3-4 pladser til længere pasninger og hold 1 tid åben til "jeg er
> blevet indlagt, kan du kigge forbi min mis?"

Planen var 1, måske 2 ad gangen - det skal være hyggeligt, ikke stressende
og "jobagtigt" *s*

Tak for rådene.

Mvh.
Charlotte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-05-03 21:48

Charlotte wrote:
> Nej, nej ! Jeg mente bare, at det maksimum måtte være en uge - jo
> kortere tid, jo bedre for kattene

ahhh ok, så forstår jeg bedre.... jeg har misforstået dig*G*

> - det var bare for at høre Jer, om
> jeg skulle sige at jeg maksimum ville passe I en uge, eller om det
> kan være ok med to uger ? Jeg mener: En enekat alene I to uger...er
> det forsvarligt, selvom jeg kommer...?

personligt vil jeg sige en kat i max 1 uge, to eller flere katte i to
uger..... og så have en fast pris per besøg, hvor ejeren så kan vælge om du
skal komme 1 eller to gange dagligt, eller måske kun hver anden dag (hvis de
feks ved at katten er meget sky, eller de har rigeligt i sig selv)...
du skal gøre dig klart hvilken løsning du selv vil trives med.... og så lave
en anbefaling ud fra det.....

> Jeg vil foretrække de korte, faktisk, for kattenes skyld.

det er jeg ikke helt enig i, når vi feks snakker om flere katte, eller sky
katte....
katten trives nu engang bedst i eget hjem.... det kan jeg feks se med vores
linda pige ( fertil hunperser) der blev sendt på kærlighedsferie for henved
14 dage siden.... det er først _nu_ ( i går) at hun er begyndt at komme en
smule i løbetid, og være lidt tryg ved huset og kæresten.....
personligt har jeg det sådan at jo længere jeg skal være væk, jo tryggere
vil jeg have katten skal være, derfor arrangerer jeg _altid_ pasning i
hjemmet..... ( er dog sjældent væk i mere end en uges tid)

> Hvis jeg ville være rig, var det nok ikke lige det her jeg skulle
> starte Jeg tror det skal være uden faste priser, for som du siger
> er tidsbehovet meget forskelligt.

hvad med at sætte dig en timepris, og så tillæg for afstand? og så arbejde
ud fra den når du sætter din pris?

> [...]
> praktiske, mens flere katte måske slet ikke gider at lege med mig
> Det bliver nok sådan, at folk sender mail med ønsker, og derefter får

jeg tror det vil være en god ide at tilbyde "pakke løsninger"....
feks
enkelt besøg - xxx kr - max 4 gange
en uge - 1 kat - besøg 1 gang dagligt - Xxx kr
en uge - 2+ katte - besøg 1 gang dagligt - XXx kr
tillæg for 1 ekstra besøg om dagen - Xx kr
2 uger - 2+ katte - besøg en gang dagligt - XXX kr
og så et tillæg om at specialønsker imødekommes ;)
så har folk noget håndgribeligt de kan forholde sig til, og du skal ikke
sjusse dig frem fra gang til gang......

> Planen var 1, måske 2 ad gangen - det skal være hyggeligt, ikke
> stressende > og "jobagtigt" *s*

lyder dejligt ;)

Fra : Charlotte

Dato : 31-05-03 00:13

On 30/05/03 22:47, in article
ErPBa.22574$YZ6.1020875@news010.worldonline.dk, "Sabina Hertzum"
> [...]

> vil jeg have katten skal være, derfor arrangerer jeg _altid_ pasning i
> hjemmet..... ( er dog sjældent væk i mere end en uges tid)

Nu forstår jeg ikke....jeg skrev at jo kortere tid kattene skal passes, jo
bedre - er du uenig I det ??

> hvad med at sætte dig en timepris, og så tillæg for afstand? og så arbejde
> ud fra den når du sætter din pris?

Tjaee.. Lyder rimeligt nok - tænkte bare, at det er nemmere for kattejeren
at få hele prisen oplyst med det samme. (Du skriver til mig: kan du se til
mine mivere lør. + søn. - jeg svarer ja - det koster x kr. Alt I alt.)
Ville du som kunde ikke finde det mest overskueligt ?

> [...]
> og så et tillæg om at specialønsker imødekommes ;)
> så har folk noget håndgribeligt de kan forholde sig til, og du skal ikke

Det lyder faktisk meget godt

> lyder dejligt ;)
Ja, jeg tror det ku være rigtig hyggeligt

Fra : Jette

Dato : 31-05-03 10:31

"Charlotte" skrev:

> [...]
> mine mivere lør. + søn. - jeg svarer ja - det koster x kr. Alt I alt.)
> Ville du som kunde ikke finde det mest overskueligt ?

Det kan du også sagtens. Du laver bare nogle faste transportpriser der
afhænger at hvor langt væk kunden bor, f.eks.:

0-10 km 20 kr./pr. dag
10-20 km 30 kr./ pr. dag

osv... og skriver du det på din hjemmeside, kan folk jo derudfra hurtigt
udregne prisen selv.

Og så skal du sikre dig juridisk, at folk ikke kan beskylde dig for at have
bestjålet dem, når de kommer hjem fra ferie... det er meget vigtigt, når man
skal have adgang til folks hjem i deres fravær.

Det er alletiders idé du har fået.... er sikker på du nok skal få noget at
se til

Mvh. Jette

Fra : Charlotte

Dato : 31-05-03 13:37

> [...]
> bestjålet dem, når de kommer hjem fra ferie... det er meget vigtigt, når man
> skal have adgang til folks hjem i deres fravær.

Det mener jeg ikke man kan sikre sig. Folk kan jo altid beskylde én for
noget, hvis de vil - de har dog selv bevisbyrden.
Det eneste jeg kan gøre, er at sige, at man er velkommen til at opsætte
videokamera...andet kan man ikke gøre, tror jeg.
Man kan ikke tilføje I en kontrakt, at man ikke kan beskyldes for tyveri mv.
- det ville også være urimeligt
Jeg er I et babysitterbureau, hvor princippet er det samme, vi passer børn I
folks hjem.
Vi har kun én gang været ude for noget uheldigt: En pige blev anklaget for
at have stjålet et dankort, hvilket hun indrømmede...ellers har vi aldrig
haft nogen problemer.
Tak fordi du tænkte på det

> Det er alletiders idé du har fået.... er sikker på du nok skal få noget at
> se til

Ja, jeg tror det bliver rigtig hyggeligt.

> Mvh. Jette

Mvh. Charlotte

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-05-03 14:24

Hej Charlotte

Hvis din gode ide bliver til noget, er jeg meget interesseret i
at høre mere.

Får muligvis behov for hjælp et par dage først i juli!

mvh Eva

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-05-03 19:03

Charlotte wrote:

> Nu forstår jeg ikke....jeg skrev at jo kortere tid kattene skal
> passes, jo bedre - er du uenig I det ??

nej jeg er uenig i at det altid er at foretrække at få katten passet ude
hvis det re længere perioder.... det kan godt være jeg læste noget der ikke
helt var der*G*

fra mit synspunkt er der to alternativer når man skal på ferie og har
katte... enten at få passet katten i hjemmet, eller få dem på pension... jeg
til til enhver tid foretrække hjemmet, _især_ til længere perioder (læs mit
afsnit om sky katte og flere katte i hjemmet)......
hvis der er tale om en enekat der er meget menneskesyg, så er der fin fordel
at hente mde pensioner, også hvis vi taler om mere end 14 dage for flere
katte......
forstår du vhad jeg mener??

> [...]
> I alt.)
> Ville du som kunde ikke finde det mest overskueligt ?

som kunde skal man kalkulere med at det ikke er "så" nemt at få passet sin
kat i eget hjem.....
hvis du nu skal rejse langt og bruge meget tid på transporten, så går det
fra din familie, og dermed bør du også tage en vis betaling for
transporten.....
hvis du som jette foreslåt laver en radius du tager ud i, feks 25 km fra dit
hjem ( hvis du har bil) så skal du jo bruge tid og penge på den transport,
og det er da fair nok at du tager ekstra for det......
inden for samme by, kunne du så sige at der ikke var noget transporttillæg,
fra bygrænsen og 10 km ud 20 kr pr besøg... fra 10-25 km ud 40 kr pr
besøg.....

hvis du så får en kat ind som i dit eksembel to dage i en weekend.....
så spørger du til beliggenhed, og katten bor måske 15 km fra dig...
din dagspris er feks 75 kr....
så vil en weekend med to besøg, og 15 km transport koste 150 for besøgene og
80 kr i transport ( det er fiktive tal ;) )

> Det lyder faktisk meget godt

nem og overskueligt*G*
ellers kan du nemt komme til at gøre "forskel" på kunderne...... og det er
uheldigt hvis du har mund-til-mund kunder der begynder at sammenligne
priser......
du skal så huske at dagsprisen jo skal lægges en smule højere end pakke
løsningerne..... for at det ser "billigt" ud at bestille dig en hel uge,
frem for 4 dage*G* samt at prisen skal falde en anelse jo længere tid de
benytter dig.... derfor skal din grundpris udregnes efter hvad du forventer
at tjene ind.......

feks hvis du gerne vil have omkring 40 kr pr dag, så kan du have en
grundpris der hedder 40 kr per dag på de længste perioder (14 dage med et
besøg om dagen).....
eks :
grundpris 40 kr - 2 uger- 2+ katte - 1 besøg dagligt - 30 minutter - i alt
560 kr
grundpris 50 kr - 1 uge - 2+ katte - 1 besøg dagligt - 30 minutter - i alt
350 kr
grundpris 55 kr - 1 uge - 1 kat - 1 besøg dagligt - 45 minutter - i alt 385
kr (tillæg pga ekstra tid til kæl)
tillæg for 1 ektrabesøg - 10 kr pr gang
grundpris 65 kr - 1 besøg - 30 minutters - max 3 sammenhængende besøg - 65
kr
transporttillæg - 5-15 km - 15 kr pr besøg
transport tillæg - 15-25 km - 30 kr per besøg

grundprisen oplyser du naturligvis ikke til kunderne.... men du skal påregne
jo kortere tid du har en kunde, jo dyrere er det for dig at besøge hende....
igen dette er kun fiktive tal*G* men for at give dig en ide om hvordan jeg
kunne finde på at bygge det op ;)

Fra : Charlotte

Dato : 31-05-03 23:14

On 31/05/03 20:02, in article
776Ca.23172$YZ6.1084549@news010.worldonline.dk, "Sabina Hertzum"
> [...]

> hvis det re længere perioder.... det kan godt være jeg læste noget der ikke

Hej Sabina
Nåe...sådan...jamen jeg mente heller ikke at de skal passes ude, jeg mente
faktisk at de ikke (enekatte) skal forlades I mere end en uge.
Skal man være væk længere, bør man finde én der kan bo hos kattene ( I deres
hjem) imens, og ellers blive hjemme...det mener jeg.
Jeg har besluttet flg.: Jeg vil ikke passe enekatte I to uger, med et besøg
dagligt - det er simpelthen synd...med to daglige besøg vil jeg lige gå med
til det, hvis jeg ikke har andre imens, og I det hele taget ikke har travlt
- så jeg ved at jeg kan give mig gooood tid, ved hvert besøg.
Hvad mener du (og andre..) ??
Det bliver nok ikke noget problem, de fleste vil jo det bedste for deres
katte, men det er da meget godt at overveje på forhånd, synes jeg..

> [...]
> at hente mde pensioner, også hvis vi taler om mere end 14 dage for flere

Ja, jeg er med...enig I at hjemmet er absolut det bedste, men pension ville
jeg personligt aldrig vælge( til enekatte)...(jo I yderste nød, men ikke for
at holde ferie.)

> [...]
> igen dette er kun fiktive tal*G* men for at give dig en ide om hvordan jeg

Tak for hjælpen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-03 08:06

Charlotte wrote:

> Hej Sabina

hej igen ;)

> Nåe...sådan...jamen jeg mente heller ikke at de skal passes ude, jeg
> mente faktisk at de ikke (enekatte) skal forlades I mere end en uge.

det er vi helt enige i ;)

> [...]
> besøg dagligt - det er simpelthen synd...med to daglige besøg vil jeg
> lige gå med til det, hvis jeg ikke har andre imens, og I det hele

jeg synes det er fint at du tager udgangspunkt i dine egne holdninger og
ønsker....... ;)

> - så jeg ved at jeg kan give mig gooood tid, ved hvert besøg.
> Hvad mener du (og andre..) ??

det synes jeg lyder som en plan ;)

> Det bliver nok ikke noget problem, de fleste vil jo det bedste for
> deres katte, men det er da meget godt at overveje på forhånd, synes
> jeg..

absolut..... det er altid godt at have en fast plan og ideologi inden man
starter på sådan et projekt ;)

> Ja, jeg er med...enig I at hjemmet er absolut det bedste, men
> pension ville jeg personligt aldrig vælge( til enekatte)...(jo I
> yderste nød, men ikke for at holde ferie.)

sådan er vi jo så forskellige ;) jeg har aldrig benyttet pension,og satser
ikke på at komme til det....

> Tak for hjælpen

håber du kunne bruge det til noget... ;)

Fra : Kate

Dato : 31-05-03 23:35

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in

> nej jeg er uenig i at det altid er at foretrække at få katten
> passet ude hvis det re længere perioder.... det kan godt være jeg
> læste noget der ikke helt var der*G*

Jeg læser altså intetsteds at Charlotte ville passe kattene andre
steder end i folks ejet hjem, så det er klart at jo kortere tid man er
væk hjemmefra des bedre for katten.
Jeg har f.eks. min veninde til at passe mine når jeg tager på weekend
og selvom jeg _ved_ hun holder af kattene og passer dem godt, så er de
jo gladest for mig, som de kender. Derfor vil jeg personligt aldrig
have mine passet længere end en uge, men det er så også fordi så savner
jeg dem altså

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-03 06:59

Kate wrote:
> Jeg læser altså intetsteds at Charlotte ville passe kattene andre
> steder end i folks ejet hjem, så det er klart at jo kortere tid man er
> væk hjemmefra des bedre for katten.

ja ja klart, som sagt skrev jeg jo også at det nok ikke helt var der..... og
som også nævnt så er der reelt set to alternativer, passes i hjemmet eller
pension......

> [...]
> jo gladest for mig, som de kender. Derfor vil jeg personligt aldrig
> have mine passet længere end en uge, men det er så også fordi så

jamen jeg har også en veninde der gerne træder til.... under forudsætning af
at hun ikke skal andet i den uge..... jeg er hende dybt taknemmelig.....
desværrehar jeg ikke kendt hende så hulens længe, så tidligere havde jeg
venner til at rejse fra kbh til roskilde med tog for at tilse kattene,
hvilket på ingen måde var optimalt for hverken dem eller kattene.....
havde jeg nu haft en service som den charlotte taler om, så ville jeg da
langt hellere have benyttet den......

som jeg tidligere har antydet så ser jeg ikke noget problem i at få sine
katte (forudsat der er flere og de trives sammen) passet i 2 uger...... mine
kan ihvertfald sagtens fådækket deres snakke og nussebehov hos hinanden.....
jeg har dog endnu aldrig haft behov for pasning så lang tid*G* men håber da
at jeg engang ud i fremtiden kan få råd til at tage på ferie i 14
sammenhængene dage*G*

Fra : Charlotte

Dato : 01-06-03 13:58

On 01/06/03 7:58, in article cCgCa.23263$YZ6.1115081@news010.worldonline.dk,
> [...]

> jeg har dog endnu aldrig haft behov for pasning så lang tid*G* men håber da
> at jeg engang ud i fremtiden kan få råd til at tage på ferie i 14

Kære Sabina.

Jeg ser heller intet problem I, at dine katte evt. Skulle passes I to uger,
det er kun mht. Til enekatte der kun får eet dagligt besøg, jeg muligvis
ville sige nej...men nu må vi se

Mvh.
Charlotte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-03 22:29

Charlotte wrote:
> Kære Sabina.
>
> Jeg ser heller intet problem I, at dine katte evt. Skulle passes I to
> uger, det er kun mht. Til enekatte der kun får eet dagligt besøg, jeg
> muligvis ville sige nej...men nu må vi se

det vil jo ofte være et individuelt vurdering..... men jeg kan godt forstå
dine begrænsninger.... husk dog at begrunde dem over for eventuelle kunder,
så de ser det ikke er ud fra et dovenskabssynspunkt, men derimod har noget
med dyreveæfærd at gøre ;)

Fra : Charlotte

Dato : 01-06-03 22:52

On 01/06/03 23:28, in article
qeuCa.23691$YZ6.1180008@news010.worldonline.dk, "Sabina Hertzum"
> [...]

> så de ser det ikke er ud fra et dovenskabssynspunkt, men derimod har noget

Jeg er ved at være klar...tror jeg...
Knus
Charlotte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-03 23:39

Charlotte wrote:

> Ja, selvfølgelig
> Jeg er ved at være klar...tror jeg...

;) jeg glæder mig til at se dit udkast ;)

Fra : Charlotte

Dato : 30-05-03 20:33

On 30/05/03 20:32, in article
3ed7a3c1$0$76059$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "maz" <mackMOVE@THISmail.dk>
wrote:

> [...]
> et døgn med et enkelt besøg - eller evt. bare en weekend (kunne jeg godt

Ja, selvfølgelig