Appetit nedsættende...??
Fra : ">> Joe

Dato : 30-05-03 16:05

jeg har en meget sødtand.!!! jeg har fået at vide at det er godt at
spise: Crom tabletter.... Men jeg ved ikke lige hvad jeg syntes om
dem.

Kender du noget der kan tage den søde tand???

Mvh. Joe

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : Mogens

Dato : 31-05-03 06:51

> Kender du noget der kan tage den søde tand???

Hvis jeg var dig vil jeg holde mig langt væk fra Krom Picolat. Der er
rapporteret alvorlige bivirkninger af produktet (celleforandringer), men det
virker ganske rigtigt appetitnedsættende. Men prisen kan være høj. Prøv at
søg på Chromium Picolate på Google.

--

Venlig hilsen
Mogens

www.urtemedicin.com
Glucosamin, MSM og Chondroitin, samt et bredt udvalg af urtemediciner.
Farmaceutiske kvalitetsprodukter til Danmarks laveste priser.

Fra : ">> Joe

Dato : 31-05-03 22:09

On Sat, 31 May 2003 07:50:41 +0200, "Mogens" <mail@urtemedicin.com>
wrote:
jeg ved ikke om dem jeg har er de samme som dem du skriver om...Men
mine er købt ved MATAS.
de kommer fra perrOsan og på glasset står der:
Healthcrafts
aminokeleret
CHROM
organisk bundet.

Fra : Mogens

Dato : 01-06-03 10:57

:
> [...]
> mine er købt ved MATAS.
> de kommer fra perrOsan og på glasset står der:

Kender ikke det produkt du taler om, men hvis Matas forhandler det er det
næppe det samme som det produkt som bruges i vid udstrækning i specielt USA.
Et af problemerne ved sidstnævnte er at kromen ophobes i organismen, og så
har man en tikkende bombe i kroppen uden mulighed for at afmontere den.
Spørg evt. i Matas om de har noget dokumentationsmateriale på produktet.
Mogens