Hjælp...den fryser
Fra : Ole Arnt Thomsen

Dato : 28-03-01 10:36

Hej allesammen

Når jeg forsøger at loade billederne fra mit Nikon 990
ind på min 9600/300 med USB-kort fryser computeren.
Jeg har opdatet Nikon softwaret.

Hvad kan der være i vejen?

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-03-01 10:47

Ole Arnt Thomsen <arnt-design@popx.dk> wrote:

> Hej allesammen
>
> Når jeg forsøger at loade billederne fra mit Nikon 990
> ind på min 9600/300 med USB-kort fryser computeren.
> Jeg har opdatet Nikon softwaret.
>
> Hvad kan der være i vejen?

Har du prøvet at tildele dit Nikon Software samt evt. andet grafisk
software der "er indblandet", mere hukommelse?

(Det gøres ved at klikke æble-i på selve programmets ikon. Så kommer du
ind i "vis info", og her kan du selv regulere hvor meget RAM programmet
må få. I mange mac-programmer er dette tal sat for lavt fra fabrikken.)

v.h.

Martin

Fra : PER BRUUS

Dato : 29-03-01 21:46

"Martin Petersen" <martinmarius@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Der findes en USB opdatering til eftermonterede
USB kort på www.apple.com
Det hjalp på vores Canon D-30

Per Bruus
Danlux@get2net.dk