Energifordeling i engelsk bøf?
Fra : Jan Nielsen

Dato : 30-05-03 14:57

Hej

For at prøve at få lidt mere protein, samt lidt ekstra hygge i weekenden,
vil jeg høre:
Hvormeget er energifordelingen i en engelskbøf pr 100 gram ?

På forhånd tak.

Jan.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-05-03 14:59

"Jan Nielsen" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvormeget er energifordelingen i en engelskbøf pr 100 gram ?

Det afhænger af, hvilket kødstykke der er anvendt til engelsk bøf.
Henter du programmet Fatlow (det kan fås på prøve hos www.fatlow.dk) kan du
se mange forskellige typer oksekød og meget andet.

Mvh. Lisbeth

Fra : Jan Nielsen

Dato : 30-05-03 15:22

Jeg prøvede at kikke i Den lille Levnedmiddeltabel og der står blandt mange
andre ting, en masse forskelligt oksekød, og nu var jeg kun lige
interesseret i engelsk bøf.
Den lille Levnedmiddeltabel downloadede jeg,
- det kostede mig ingenting,
Det andet ville koste mig 250,-

Men tak for købstilbuddet.

Med venlig hilsen

Jan

"Lisbeth Jacobsen" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> wrote

Fra : Helle Biks

Dato : 31-05-03 17:44

"Jan Nielsen" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det andet ville koste mig 250,-
>
> Med venlig hilsen
> Jan

Hej Jan
Det koster altså ikke 250 kroner at downloade programmet! De første 20 gange
du åbner programmet er gratis. Hvis du så ønsker at fortsætte koster det
250,-.
Det er forøvrigt et godt program, jeg prøvede det og blev så enig med mig
selv om at købe det.

Helle

Fra : Jan Nielsen

Dato : 01-06-03 06:47

Hej Helle.

Nu var jeg kun inde på hovedsiden, og efterfølgende på linket FatLow, og der
står ikke noget om 20 ganges prøvetid.
men nu da du svarede, gik jeg ind under Download, og du har ret,
der er 20 ganges prøvetid..

Tak for oplysningen

Jan

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-06-03 15:52

"Jan Nielsen" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Men tak for købstilbuddet.

Lige for god ordens skyld.. jeg har ikke givet dig noget købstilbud!
Jeg har INTET med Fatlow at gøre udover at jeg selv bruger programmet.

Mvh. Lisbeth

PS: Det vil være dejligt, om du (og andre) skærer det overflødige fra,
citerer mindst muligt/mest nødvendigt og skriver kommentaren derunder.
Indlæggene bliver meget nemmere at læse så.

Man kan læse mere om at citere og svare på indlæg på denne side:

Fra : Anette

Dato : 30-05-03 15:08

Gennemsnitsværdi for filet/højreb(afpudset) 130 kcal - ca 21-22 gram protein
og 4-5 gram fedt

Anette

Fra : Jan Nielsen

Dato : 30-05-03 15:41

Sådan..

Tusind tak Anette.

Jan.

Fra : Rollike

Dato : 03-06-03 10:04

> For at prøve at få lidt mere protein, samt lidt ekstra hygge i weekenden,
> vil jeg høre:
> Hvormeget er energifordelingen i en engelskbøf pr 100 gram ?

Hejsa!

Jeg ved at man på et tidspunkt kunne få et lille katalog hos slagteren, som
fortalte hvor meget der var i de enkelte stykker kød... Måske de stadig har
de kataloger til udeling.. Så har du i hvert tilfælde oplysningerne på både
engelsk bøf og andre kødstykker fremover

Mange hilsner
Mette

ps.. har ikke været ved slagteren for nyeligt, så ved ikke om det stadig kan
fåes

---