Jeg er en gammel Tiscali-kunde, ja lige fra den gang de hed Image
Scandinavia med Frank Rasmussen som direktør. Og jeg var virkelig glad
for at være kunde der.
Så blev de solgt til Worldonline (hvor ku' du nænne det, Frank?) Og
servicen faldt, men pyt, som ikke særlig forfløjen tænkte man, at det
retter sig vel op efterhånden.
Men nej, de blev igen solgt, denne gang til Tiscali. Og derefter røg
servicen helt i bund, var nærmest ikke eksisterende. Bortset fra nogle
enkelte trofaste medarbejdere, der fulgte med hele vejen. Men
Tiscali's support var håbløs at komme i kontakt med. Og der blev sendt
(for store) regninger, man aldrig fik noget fornuftigt svar på.
Som sagt er jeg ikke særlig forfløjen. Så jeg fandt mig (til en vis
grad) tålmodigt i det. Men en dag ønskede jeg at få adsl, efter at det
havde været muligt i halvandet år herude på landet hvor jeg bor
(Stevns). Men det kunne Tiscali ikke levere. De kan i dag, har jeg
hørt, men de kunne ikke for ca. en måned siden, hvor jeg ville
bestille. Så jeg tog omsider springet til TDC, som sagtens kunne
levere her i landsbyidyllen.
Og jeg er blevet mildest talt forbløffet over den service, jeg
modtager hos Tdc. Den er helt i top! Jeg var slet ikke klar over, at
et teleselskab kunne yde en så flot service, både teknikerne og
supporten på deres hotline. Oven i købet er den telefoniske support
gratis (et 80-nummer) og næsten ingen ventetid.
Den bestilte adsl-forbindelse blev leveret på klokkeslet til den
aftalte tid. Og det har bare fungeret til ug lige siden (jeg havde en
kom-godt-igang-tekniker, fordi jeg havde en isdn, der blev taget ned).
Rigtig rigtig flot TDC! Jeg håber ikke, det vil betyde alt for megen
forringelse i den fremragende support, når I nu skærer ned på
medarbejderstaben. For jeres support er lige præcis det, jeg vil
anbefale jer på til enhver, der skal have adsl.
Mange venlige hilsener
Kirsten
--
Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk
Fjern venligst "-delete" ved svar pr email