Dynamsik JTree
Fra : Knud Ahrnell Albrech~

Dato : 28-03-01 09:39

jeg har siddet og forsøgt mig lidt med at lave en dir-struktur over mit
C-drev med JTree og det er nemt nok
men hvordan bruger man JTree når der skal laves en dynamisk struktur - som
f.eks når der tilføjes og fjernes filer på en harddisk??

og kan man tvinge den enkelte knude i et træ til at være et node istedet for
et leaf - så jeg ikke behøver læse hele træstrukturen ????

og hvordan laver man en expanded path til f.eks C:windows - jeg har prøvet
lidt forskelligt dog uden det store held

Fra : Lars Dam

Dato : 28-03-01 10:01

On Wed, 28 Mar 2001 10:38:40 +0200, "Knud Ahrnell Albrechtsen"
<junior@mail.ikasths.dk> wrote:

> [...]
>
>og hvordan laver man en expanded path til f.eks C:windows - jeg har prøvet
>lidt forskelligt dog uden det store held

Du har valgt at arbejde med nok een af de mest komplekse komponenter i
swing. Og da dine spørgsmål er så generelle at du sætter folk til at
bruge lang tid på at formulere et fornuftigt svar, tror jeg ikke at
der er nogen der gider. Bl.a. mig

Så derfor så vil det bedste være hvis du lige læste tutorialen på
jtree igennem, og så kom med nogle uddybende spørgsmål bagefter, da
tutorialen nok besvarer det meste du har brug for:

http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/components/tree.html

vh. ld

--
"Time is the fire in which we burn"