Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokemi+papir
Fra : Brian Urth

Dato : 29-05-03 16:51

Hej

Hvor køber man lettest og billigst kemi og papir til sorthvid

Er der nogen i Aalborg?

Jeg har kigget hos Brenner og har også bestilt men de er langsomme.

Jeg synes både fotoplaneten og scandinavian photo er meget dyre med
papir.

mvh
Brian Urth

Fra : C. Poulsen

Dato : 30-05-03 10:54

Brian Urth <brian@urth.dk> wrote in message news:<fsacdvk2d3rl54hdm0spqnu0ul6kmkc5vn@4ax.com>...
> [...]
>
> Jeg har kigget hos Brenner og har også bestilt men de er langsomme.
>
> Jeg synes både fotoplaneten og scandinavian photo er meget dyre med

Hej

Jeg har købt ved fotoplaneten.dk, og det kan godt være at de ikke er
de billigste, men de er hurtige og hvis man har spørgsmål, så er de
altid flinke til at finde en løsning.

carsten, som ikke får % af at rose

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-03 12:46

"Brian Urth" <brian@urth.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har kigget hos Brenner og har også bestilt men de er langsomme.
>
> Jeg synes både fotoplaneten og scandinavian photo er meget dyre med

Hej Brian

Prøv at høre ved Gerlach eller Trio Foto.

M.V.H....Benny..