Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til Canon Ixus V3
Fra : Kristian

Dato : 29-05-03 12:23

Jeg er den glade ejer af dette dejlige kamera, men der er nogle
indstillinger jeg ikke kan greje.

1. Justering af ISO-følsomhed: Jeg tænder kameraet mens det står på rec.,
trykker derefter på
menu-knappen, men der er intet ikon til ISO-justering. I
brugervejledningen skulle ISO-
ikonet stå lige under kompressions-ikonet, men der har jeg zoom-ikonet.

2. Jeg har heller ikke noget AiAF-ikon, det skulle være lige under
ISO-ikonet.

3. Langsom lukker-ikonet, der skulle være nederst i samme menu som de
ovenstående,
er der heller ikke.

Er det mig der er helt idiot ?, er der et trick til at få disse ikoner frem
?, eller skal jeg ned til forhandleren, for at få byttet kameraet?

Håber på nogle nyttige svar fra denne gruppe.

MVH

Kristian

Fra : Pipeline

Dato : 29-05-03 12:45

På mit Ixus 400 kan man kun tilgå disse funktioner når man benytter manual
opsætning, ikke når kameraet står på fuldautomatisk. Måske det er det der er
galt?

MVH
Pipeline

Fra : *gavtyven*

Dato : 29-05-03 13:43

Har du en Dansk manual til dit 400 ???
"" kan jeg evt låne en kopi af den " ?? evt scannet ind

Fra : Pipeline

Dato : 29-05-03 13:56

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Har du en Dansk manual til dit 400 ???
> "" kan jeg evt låne en kopi af den " ?? evt scannet ind

Nej, jeg har kun kunnet finde den engelske.
Mvh
Pipeline

Fra : *gavtyven*

Dato : 29-05-03 13:42

hvor står "skyde knappen" henne ( den under Udløse knappen )

"afspil" Film" "kamera" ??? Skal stå på Kamera ( helt tilhøjre ,

Læs mere her: http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUSv3/index-e.html

Fra : Marianne Rasmussen

Dato : 29-05-03 15:09

Kære venner,

Jeg prøver lige igen.
Det er et IXUS V3 kamera jeg har.

Hvis I kikker på denne hjemmeside:
http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUSv3/IXUSv3_181-e.html
så kan I se i rec-menuen, at der er et ISO-ikon og et AiAF-ikon.
Dem har jeg ikke i min menu.

Hvad gør jeg?

Kristian

Fra : Peter Binderup

Dato : 29-05-03 15:17

Klik på "set" knappen og vælg "manuel" klik igen på "set" knappen - herefter klikker du på menu knappen og du har adgang til at
pille mere ved de forskellige indstillinger.

/Peter

Fra : Marianne Rasmussen

Dato : 29-05-03 15:29

Kære Peter,