bestilling af lowcarb. prod...René??
Fra : Ninett Green

Dato : 29-05-03 12:00

Hej René.

Tilgiv at jeg bombarderer dig med mails, men jeg er SÅ utålmodig efter
at få fat i LowCarb produkterne til bagning...., og jeg kan ikke finde ud af
at bestille dem via Lowcarb.dk.

HJÆLP!!!

Har sendt dig 2 mails, der måske er forsvundet ud i Cyberspace? Derfor
prøver jeg ad denne vej..

Kærligst Ninett

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-05-03 00:29

["Ninett Green" <post@greenshus - no spam - .dk> | Thu, 29 May 2003
12:59:57 +0200]

>Tilgiv at jeg bombarderer dig med mails, men jeg er SÅ utålmodig efter
>at få fat i LowCarb produkterne til bagning...., og jeg kan ikke finde ud af
>at bestille dem via Lowcarb.dk.

Ikke at det måske har så meget relevans, men må så hellere svarer dig
her i gruppen. Jeg sælger ikke længere LowCarb produkter, jeg nøjes med
at udvikle dem.

Hvis du eller andre som almindelig forbruger ønsker at købe LowCarb
produkter, vil jeg anbefale jer at købe dem i England hvor jeg selv
køber til mig selv: www.lowcarbmegastore.com eller www.carblife.co.uk.

Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk