Kan man egentlig få en netværks scanner ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-05-03 11:51

der er til at betale ?!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-05-03 12:34

> der er til at betale ?!

$40!

IPNetMonitorX
Still THE Macintosh Swiss Army Knife of Internet Diagnostic Tools.
Includes BOTH Mac OS X and Classic registration keys.
http://www.sustworks.com/

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen
preben@ravnekrogen.dk . ICQ 138052172 . AIM prebenbodker

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-05-03 13:29

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Still THE Macintosh Swiss Army Knife of Internet Diagnostic Tools.
> Includes BOTH Mac OS X and Classic registration keys.

Jeg har formuleret mig dårligt. En scanner til at scanne billeder -
ligesom en USB fætter.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-05-03 13:43

> Jeg har formuleret mig dårligt. En scanner til at scanne billeder -
> ligesom en USB fætter.

Den danske sprog

Jeg har egentlig en.
Scaviews ScanMateF8plus med Colorquartet.
Koster ikke en bondegård,
(men en herregård
Den sættes på en maskine med SCSI og software og kan betjenes fra alle
andre maskiner på nettet med den samme software.

Ellers er der jo Timbuktu.

PS.
Hvis du eller andre køber IPNetMonitorX er der 5$ rabat til både køber
og nuværende bruger, hvis man opgiver en registreret brugers email,
f.eks. min

/Preben

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-03 16:01

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Den sættes på en maskine med SCSI og software og kan betjenes fra alle
> andre maskiner på nettet med den samme software.

Så er det jo netop ikke en netværksscanner. En sådan skal svare til en
netværsprinter, som bare sættes i switchen ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-05-03 16:50

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Så er det jo netop ikke en netværksscanner.

Det kalder man det i branchen.
Softwaren muliggør betjening over AppleTalk eller IP.

>En sådan skal svare til en
> netværsprinter, som bare sættes i switchen ...

Der findes mig bekendt ikke nogen, der "bare skal sættes i switchen".
De fleste kræver software på en hostcomputer og de allernyeste tilbyder
en ekstra boks, som overflødiggør en computer, men som reelt fungerer
som en selv.

/Preben

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-05-03 15:48

Hej Jesper

Tja, jeg kender ikke den eksakte pris, men der findes da Epson
OfficeScan 16xx serienmed bl.a. automatisk arkføder m.v., - men
kvaliteten på selve det mekaniske kan diskuteres. Jeg synes, at bl.a.
arkføderen slides for hurtig, så papiret trækkes skævt eller sætter sig
fast. Nogle af dem kan / er forsynet med netværkskort fra starten.

En enkelt feature, jeg derimod godt kan lide, er, at man kan scanne
direkte til mail fra den, men desværre kun til Outlook Express. Det
indscannede lagres som en vedhæftet TIFF fil.

Svjh. koster en 1650 ca. 4000kr.

"[2900] Jesper Haaber Gylling" wrote:

> der er til at betale ?!

mvh. Erik Richard