Detonator driver ?
Fra : BTB

Dato : 28-03-01 06:55

Hej..

Lidt længere oppe i rækken var der en der foreslog at hente
detonator v7.52 til et GF2MX kort... fra www.tweakup.dk

Nu ville jeg så prøve denne driver og gik ind på siden, men ...

Der ligger guds velsignelse af Detonator Drivere, helt op til v 11.01 ???

Hvad skal man vælge ?

Jeg har et Leadtek GF2MX kort / W98SE.

Jeg er lidt på herrens mark, da der jo må være en grund til at han foreslår
v7.52 fremfor 11.01 ???

Hilsen Bo.

Fra : BTB

Dato : 28-03-01 06:57

nospam-btb@jyde.dk (BTB) wrote in
<Xns90725075DB9DCnospambtbjydedk@194.182.148.146>:

> [...]
>
>Hvad skal man vælge ?
>
>Jeg har et Leadtek GF2MX kort / W98SE.
>
>Jeg er lidt på herrens mark, da der jo må være en grund til at han

OK. Jeg trækker mit spørgsmål tilbage....

så lige en anden post hvor der er en der giver en forklaring på
de forskellige drivere, noget om Beta versioner osv osv..

Så jeg undskylder evt. besvær.

Bo.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-03-01 07:33

"BTB" <nospam-btb@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tror det var mig

Jep, der kommer hele tiden nye

7.52

Jeg har valgt den, da det er den som giver bedste resultat på min maskine.
Du kan evt. prøve de helt nye, men pas på med "voldsomme" betaer som kun er
halt udviklet.

> OK. Jeg trækker mit spørgsmål tilbage....

> så lige en anden post hvor der er en der giver en forklaring på
> de forskellige drivere, noget om Beta versioner osv osv..

OK

> Så jeg undskylder evt. besvær.

Du har skam ikke været til besvær

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
ICQ # 124 309 67
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸Volcane¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Fra : BTB

Dato : 28-03-01 10:58

Hej.

Tak for svaret..

Jeg vil hjem og prøve v7.52

Hilsen Bo.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-03-01 18:13

> Hej.

Hej

> Tak for svaret..

Var så lidt!

> Jeg vil hjem og prøve v7.52

Held og lykke. Melder du tilbage med resultatet?

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
ICQ # 124 309 67
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸Volcane¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Fra : BTB

Dato : 30-03-01 06:52

Hej..

Jeg kunne ikke få det til at køre...

Men jeg er sikkert på at skylden ligger hos det
lorte bundkort jeg render rundt med.

Det har problemer bare med at forstå at det er
et AGP kort jeg har i..... Jeg køber aldrig et
Chaintech bundkort med VIA chipset mere.....

Men det hører vist til i en helt anden gruppe

Men jeg holder mig til Nvidia 6.50 driveren, den kan
jeg trods alt få til at virke

Hilsen Bo.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 30-03-01 07:54

> Hej..

Hej

> Jeg kunne ikke få det til at køre...

Øv!

> Men jeg er sikkert på at skylden ligger hos det
> lorte bundkort jeg render rundt med.

Svært at sige. Kender det ikke.

> Det har problemer bare med at forstå at det er
> et AGP kort jeg har i..... Jeg køber aldrig et
> Chaintech bundkort med VIA chipset mere.....

Hvilket Via-chipsæt er det?

> Men det hører vist til i en helt anden gruppe

Joh, vi er ved at være der over af!

> Men jeg holder mig til Nvidia 6.50 driveren, den kan
> jeg trods alt få til at virke

Ok.

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
ICQ # 124 309 67
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸Volcane¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Fra : Klaus

Dato : 01-04-01 09:16

BTB wrote:

> [...]
>
> Det har problemer bare med at forstå at det er
> et AGP kort jeg har i..... Jeg køber aldrig et
> Chaintech bundkort med VIA chipset mere.....

Bruger selv et CT5ATA, hvad er dit problemhelt eksakt ?

Klaus
--
Se på www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
det er Modelbane Europas hjemmeside