Hvordan undgår jeg dette??
Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 28-03-01 06:43

Hej,

Hvis man laver f.eks. 3 drop down menuer og kalder den for dd_1, dd_2 og
dd_3. Hvordan kan man så undgår at disse navne (dd_1, dd_2 og dd_3) optræder
i den tilsendte mail.??.

Sådan som det ser ud nu så får jeg f.eks. en mail som ser sådan ud:

dd_1 Glas
dd_2
dd_3 Porcelæn

Kan man ikke udgår dd_x????????

Finn Jensen

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 28-03-01 07:27

"Finn Jensen [Shannon Fly Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i
en meddelelse news:99rtla$uj1$1@news.cybercity.dk...

> Kan man ikke udgår dd_x????????

Jo det kan du vist godt ved at fjerne name="dd_1" tag'et i din form men det
er vel lige meget hvis mailen er til dig selv nu har jeg læst lidt rundt
omkring at du vil lave et shoping site og det vel det du skal bruge det til
ik? og hvis det nu er til kundens email du sender det der dd_1 så kan jeg
godt se det ser ikke godt ud så vil jeg nok vælge et andet name tag feks.
vare_gruppe_fiskekroge eller Vare_gruppe_Fluer

--
/Mogens
http://www.svend-bent.dk/ Startsiden med Emneindex, robotsøgning, hitlist,

Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 28-03-01 08:40

"Mogens Dyhre Hansen" <mogens@remove.www.svend-bent.dk> skrev i en
meddelelse news:99s06i$s4n$1@news.inet.tele.dk...

> "Finn Jensen [Shannon Fly Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev
> en meddelelse news:99rtla$uj1$1@news.cybercity.dk...

Hej Mogens,

Jo jeg troede også at det kunne lade sig gøre at fjerne dd_1 i Name feltet
men dette ville FrontPage ikke accepterer. Der kom i dialo boks frem om at
scriptet ikke ville fungerer korrekt uden Navn feltet udfyldt

Mailen er dog til mig selv så det gør ikke alverden men det er dog ikke
særlig letlæseligt når der står dd_1, dd_2, dd_3 osv. hele siden ned. Også
på de felter som ikke er udfyldte sår der dd_1.

Finn Jensen

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 28-03-01 09:25

"Finn Jensen [Shannon Fly Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i
en meddelelse news:99s4kp$1b9b$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> men dette ville FrontPage ikke accepterer. Der kom i dialo boks frem om at
> scriptet ikke ville fungerer korrekt uden Navn feltet udfyldt

Hvad sker der så hvis du kalder dem "vare" i name tag'et altså alle tre, det
skal lige siges jeg ved ikke om det virker men så får du jo kun en "vare" i
stedetfor 3 dd_1 ovs.

> Mailen er dog til mig selv så det gør ikke alverden men det er dog ikke
> særlig letlæseligt når der står dd_1, dd_2, dd_3 osv. hele siden ned. Også
> på de felter som ikke er udfyldte sår der dd_1.

Ja jeg tænkte det nok nu ved jeg jo ikke hvor meget handel du har på
nettet men hvis vi antager det er 2-3 handler om ugen så er det vel til at
overkomme at læse. Det er ikke ment som en kritik af din side overhovedet
men så'en generelt så er nethandel jo noget mat her hjemme. jeg har nu i 3
år haft bestilling af ørreder på min side og jeg har fået en ordre pr. år
"det er helt vildt"(Citat børsen) og alle 3 var fake bestillinger

Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 28-03-01 17:23

"Mogens Dyhre Hansen" <mogens@remove.www.svend-bent.dk> skrev i en
meddelelse news:99s73q$j3c$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
det
> skal lige siges jeg ved ikke om det virker men så får du jo kun en "vare"

Det sker der ikke noget ved. Jeg modtager bare mailen med "vare" nævnt alle
gangene selvom feltet ikke er udfyldt.

> [...]
> år haft bestilling af ørreder på min side og jeg har fået en ordre pr. år
> "det er helt vildt"(Citat børsen) og alle 3 var fake bestillinger

Kan jeg ikke købe nogle ørreder??. Jeg kan ikke fange dem og konen er
begyndt at tvivle om jeg i det hele tage er ude at fiske så næste gange vil
hun med!!!!

/Finn

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 28-03-01 22:07

Du skal fjerne fluebenet i "Medtag feltnavne"

Kasper K

Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 29-03-01 05:27

"Kasper Katzmann" <kasper@katzmann.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal fjerne fluebenet i "Medtag feltnavne"

Tak

Det er FP98 på engelsk jeg sidder med så det tog lidt tid at finde den rette
menu.
Men nu virker det....dejligt.

Tak for hjælpen.

/Finn