pindsvin
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-05-03 23:42

Hej

Robin har fået sig en ny ven!

Ude i min meget lille have sidder der nemlig et ganske stort pindsvin -
spørg mig ikke, hvordan det er kommet derind, for haven er jo hegnet ind?
Jeg må hellere tjekke hegnet i morgen.....

Robin synes det er det mærkeligste dyr, han længe har set. Han står bare og
ser på det og siger underlige, spørgende brummelyde - det ser ret sjovt ud

--
-Trine

Fra : JBH

Dato : 29-05-03 01:21

Trine Dyrgaard <trine@startnettet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ed5381e$0$32503$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
og
> ser på det og siger underlige, spørgende brummelyde - det ser ret sjovt ud

9
En aften hvor hunden var blevet lukket ud i haven (som også er
indhegnet),kom han pludselig løbende mod mig med noget i munden som jeg nær
havde grebet fat i da jeg troede det var en gammel fodbold ......
Nuvel. han fik ikke gjort skade på pindsvinet men jeg måtte pille pigge ud
af munden på ham. Ydermere fik han dårlig mave i et par dage derefter, pga.
utøj eller gift i piggene

mvh
JBH

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-05-03 07:00

Hyggeligt!

Se lige http://www.pindsvin.dk
(Det er ikke en reklame, blot almen infor hvis en af vores hunde kommer til
at skade en af de små kære grise!

Rinnie

Fra : Maria

Dato : 29-05-03 13:06

Hej Trine,

Sød historie - men lige et lille spøgsmål: var dette om dagen???? Pinsvin er
nemlig natdyr - så hvis det er ude om dagen er det sikkert sygt... og så kan
det være knap så fedt at ens dejlige hund kommer i kontakt med det!
Er den stadig i jeres have? I så fald ville jeg skaffe det hjælp...

Hilsen Maria