Mail og automatisk fil-endelser
Fra : Peter Ursin

Dato : 28-05-03 20:11

Hej,
Kan man sætte Mail op til automatisk at tilføje filendelser?
Hvis ikke, kan man så sætte Word op til automatisk at tilføje endelsen når
man vælger "Send To Mail Recipient (as attachment)".

mvh
Peter Ursin

Fra : Peter Ursin

Dato : 30-05-03 12:15

"Peter Ursin" <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote in message
> [...]
> Hvis ikke, kan man så sætte Word op til automatisk at tilføje endelsen når
> man vælger "Send To Mail Recipient (as attachment)".

Øv, er der slet ikke nogen der kan hjælpe ?

Peter

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-05-03 23:53

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> "Peter Ursin" <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote in message

> Øv, er der slet ikke nogen der kan hjælpe ?

Du kan sætte Word til automatisk at tilføje filendelse når du gemmer
dine dokumenter. Jeg tror ikke Mail.app kan den slags automagiskt.

"I went mad for a while,' said Ford, 'did me no end of good."

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 31-05-03 00:41

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Du kan sætte Word til automatisk at tilføje filendelse når du gemmer
> dine dokumenter. Jeg tror ikke Mail.app kan den slags automagiskt.

Sgu rart at se at man ikkeer den eneste beruser tonight (magiskt

/preben
--
Preben Bødker Nielsen
preben@ravnekrogen.dk . ICQ 138052172 . AIM prebenbodker

Fra : Jonas Voss

Dato : 31-05-03 01:21

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Sgu rart at se at man ikkeer den eneste beruser tonight (magiskt

Min var nu helt med vanilje (;

"This must be a Thursday,' said Arthur to himself, sinking low over
his beer. 'I never could get the hang of Thursdays."

Fra : Bitbucket

Dato : 30-05-03 12:30

> [...]

> Hvis ikke, kan man så sætte Word op til automatisk at tilføje endelsen når
> man vælger "Send To Mail Recipient (as attachment)".

Nej, men det er heller ikke problem, hvis man sender til anden Mac
bruger, da mail medsender oplysninger om type/creator i AppleDouble
kodningen.
global village idiots. - Paul Ginsparg.