Hvor hentes i stedet for dk.binaer.film?
Fra : Dr. Jones

Dato : 28-05-03 18:01

Jeg har lige været væk et stykke tid, og nu er dk.binaer.film tilsyneladende borte.
Hvad gør man så?

Dr. Jones

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-05-03 18:02

Dr. Jones skrev:

> Jeg har lige været væk et stykke tid, og nu er dk.binaer.film
> tilsyneladende borte. Hvad gør man så?

Jubler.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"I've been shot, stabbed, electricuted, hung, ran over, and burnt....I

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-05-03 18:05

"Dr. Jones" wrote:

> Jeg har lige været væk et stykke tid, og nu er dk.binaer.film tilsyneladende borte.
> Hvad gør man så?

Betaler ved den lokale filmpusher?

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : Andrew

Dato : 28-05-03 18:23

> Jeg har lige været væk et stykke tid, og nu er dk.binaer.film
tilsyneladende borte.
> Hvad gør man så?
>
> Dr. Jones

Køber filmene lovligt !!!

Mvh Anders

Fra : Jodle-Kongen

Dato : 28-05-03 19:05

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> tilsyneladende borte.

køber sig ind på en uk/usa news-server. og får ca. 50-100 binaer film
grupper med i købet.

Fra : Andrew

Dato : 29-05-03 13:38

"Jodle-Kongen" <Jodle-Kongen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> køber sig ind på en uk/usa news-server. og får ca. 50-100 binaer film
> grupper med i købet.

Vil lige understrege at det ikke var mig der skrev det oprindelige indlæg
som det fremgår af din citering!

Mvh Anders aka Andrew

Fra : PerX ...

Dato : 02-06-03 02:04

In article <bb4v11$6s1$1@sunsite.dk>, andvalen@post.tele.dk says...
> "Jodle-Kongen" <Jodle-Kongen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Vil lige understrege at det ikke var mig der skrev det oprindelige indlæg
> som det fremgår af din citering!

Nej det gør ej, der er to citat tråde.

Fra : Devast8or

Dato : 28-05-03 19:01

Dr. Jones wrote:
> Jeg har lige været væk et stykke tid, og nu er dk.binaer.film
> tilsyneladende borte. Hvad gør man så?
>
> Dr. Jones

Den er da ikke væk.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jodle-Kongen

Dato : 28-05-03 19:08

jo

tele.dk har droppet en 15-20 binaer grupper.

Fra : Devast8or

Dato : 29-05-03 15:04

Jodle-Kongen wrote:
> jo
>
> tele.dk har droppet en 15-20 binaer grupper.

At TDC har droppet dem på deres newsserver er da ikke ensbetydende med at de
er væk. TDC styrer ikke hele internettet. Skift newsserver eller ISP,
sværere er det ikke.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : ChriZ

Dato : 28-05-03 19:10

Jo... for TDC kunder...
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=51399&dogtag=tdco-ks-di

--
Venlig hilsen
Christian

- Hvem er Åge...?
www.hvemeraage.tk

Fra : Devast8or

Dato : 29-05-03 15:06

ChriZ wrote:
> Jo... for TDC kunder...
> http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=51399&dogtag=tdco-ks-di

Det ved jeg, nu flooder fjolserne dk.binaer istedet. Men det betyder stadig
ikke at grupperne er væk ;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-05-03 09:18

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse

> Den er da ikke væk.

Kan være det også var ham der klagede over at hans ISP havde leveret den
engelske version af internettet, istedet for den danske.

/jim

Fra : Devast8or

Dato : 30-05-03 17:32

Jim Andersen wrote:
> "Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse

> Kan være det også var ham der klagede over at hans ISP havde leveret
> den engelske version af internettet, istedet for den danske.
>
> /jim

LOL, ja det kan da være. Men det kræver jo at man træder på fodpedalen for
at den danske version virker.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : David T. Metz

Dato : 28-05-03 19:29

Dr. Jones skriblede:
> Jeg har lige været væk et stykke tid, og nu er dk.binaer.film
> tilsyneladende borte. Hvad gør man så?

Ser i et spejl og tænker: "Nåh, ja. Det er jo klart". Derefter kommer man
videre med sit liv.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Troels

Dato : 28-05-03 19:59

> Ser i et spejl og tænker: "Nåh, ja. Det er jo klart". Derefter kommer man
> videre med sit liv.

Ka...kan man det?

/Troels

Fra : ML-78

Dato : 28-05-03 20:42

> Jeg har lige været væk et stykke tid, og nu er dk.binaer.film
tilsyneladende borte.
> Hvad gør man så?

Finder en anden nyhedsserver.

ML-78

Fra : Hauge

Dato : 28-05-03 21:05

Hejsa

"Dr. Jones" <DrJones@Hotmail.com> wrote in message
> Jeg har lige været væk et stykke tid, og nu er dk.binaer.film
tilsyneladende borte.
> Hvad gør man så?

Hvad har det med kultur.film at gøre, hører det ikke under
pirat.kopiering.film ?

FUT: dk.admin.netikette

Mvh Hauge

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 28-05-03 21:36

Snip, Snap, Snude
så er der det pis ude!!!
Og tak for det...

Fra : PerX ...

Dato : 02-06-03 02:11

In article <3ed51db1$0$97183$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
jess.moeller@get2net.danmark says...
> Snip, Snap, Snude
> så er der det pis ude!!!
> Og tak for det...

Før hentede folk det reelt fra TDC's servere - nu er hver enkelt nød til
at hente det udfra - dvs TDC's båndbredde forbrug stiger måske med 400-
500% - dvs de sætter priserne op generelt - dvs, det bliver dyrer for
dig at have en forbindelse - takker du også for det?

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 02-06-03 19:57

Det gør jeg vel ikke...!!!
Men det må du da undskylde.... SUK!!!