Sonofon variant mod CCB
Fra : Arnold

Dato : 28-05-03 14:37

½øjsa!
Jeg overvejer at købe en mobilos med sonofon variant abb. Jeg har i
forvejen et CCB kort som jo også er sonofon.
Mit spørgsmål er om jeg ville kunne bruge mit CCB kort i den nye mobilos?

På forhånd tak
mvh keld sørensen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 28-05-03 15:28

Arnold wrote:

> [...]
> forvejen et CCB kort som jo også er sonofon.
> Mit spørgsmål er om jeg ville kunne bruge mit CCB kort i den nye mobilos?

Ja
/th

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-05-03 15:29

Arnold skrev:

>Mit spørgsmål er om jeg ville kunne bruge mit CCB kort i den nye mobilos?

De fleste telefoner er, når de er låst, låst til nettet - i dette
tilfælde Sonofon. Men man KAN også låse til enten kortet, eller til
den enkelte udbyder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Arnold

Dato : 28-05-03 15:54

Tak for svarene. Så kan jeg altså roligt købe den nye mobilos

Fra : Christian Poulsen

Dato : 28-05-03 16:44

> Tak for svarene. Så kan jeg altså roligt købe den nye mobilos

Hvilken telefon drejer det sig om?

Fra : Arnold

Dato : 29-05-03 05:00

Sony ericsson T68i

Fra : Christian Poulsen

Dato : 29-05-03 11:44

> Sony ericsson T68i

Ja. Køb du roligt den. Der er ingen problemer med et CBB-kort i.

Fra : Nille

Dato : 30-05-03 23:12

> Ja. Køb du roligt den. Der er ingen problemer med et CBB-kort i.

Hej
jeg har netop købt en Sony Ericsson T68i med variant abb,

vi har ialt 3 CBB-kort her i huset, men ingen af dem vil telefonen tage,
jeg har også prøvet et telmore kort, som den heller ikke ville tage,

men en bekendts CBB-kort som han lige har købt 2 af i fakta til kr. 40,- pr.
stk.
vil min telefonen godt tage.

Derudover har jeg prøvet med et teledanmark kort, som den også tog uden
problemer
samt et mobilix taletidskort,

Hvorfor mon kun nogen kort og kun nogen CBB-kort

MVH.Nille