iTunes 4.0.1
Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-05-03 22:24

iTunes 4.0.1 kan hentes via Software Update!
Nyt er "Performance and network enhancements..."
/Thomas

--
All hail the spotted kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net

Fra : David Blangstrup

Dato : 27-05-03 23:05

Thomas Hansen <no@spam.net> wrote:

> iTunes 4.0.1 kan hentes via Software Update!
> Nyt er "Performance and network enhancements..."
> /Thomas

Ja, man kan ikke mere dele musikfiler over nettet.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 27-05-03 23:45

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Ja, man kan ikke mere dele musikfiler over nettet.

Det er jo en fantastisk feature!

- Jørgen

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-05-03 08:40

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> Det er jo en fantastisk feature!
>
> - Jørgen

Apple er skuffet over at musikdeling/streaming over nettet er blevet
misbrugt, og det forstår jeg godt. Dem der gjorde det, måtte da kunne
regne resultatet ud. Doh!

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Ben Knudsen

Dato : 28-05-03 08:59

firstname@home.lastname.dk (david blangstrup) writes:
>Apple er skuffet over at musikdeling/streaming over nettet er blevet
>misbrugt, og det forstår jeg godt. Dem der gjorde det, måtte da kunne
>regne resultatet ud. Doh!

Jammen, hvad med mig, der bare streamer fra serveren hjemme i kælderen og
til mit arbejde? Jeg bliver bare straffet, gør jeg.

/ben

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-05-03 09:31

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jammen, hvad med mig, der bare streamer fra serveren hjemme i kælderen og
> til mit arbejde? Jeg bliver bare straffet, gør jeg.
>
> /ben

Ja, det er jo det, jeg siger. Da de andre er så dumme, går det ud over
os - og Apple.
Det kunne de jo have sagt sig selv, ikke?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Karl Antz

Dato : 28-05-03 21:25

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Ja, det er jo det, jeg siger. Da de andre er så dumme, går det ud over
> os - og Apple.
> Det kunne de jo have sagt sig selv, ikke?

.... og her er så hvad Apple selv siger:

Apple said in the statement that it was "disappointed" that people had
used the new feature in iTunes to copy music with strangers.

"Rendezvous music sharing...has been used by some in ways that have
surprised and disappointed us," Apple said. "We designed it to allow
friends and family to easily stream (not copy) their music between
computers at home or in a small group setting, and it does this well.
But some people are taking advantage of it to stream music over the
Internet to people they do not even know."

sakset fra C/NET
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Lind

Dato : 28-05-03 21:46

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
> But some people are taking advantage of it to stream music over the
> Internet to people they do not even know."

.....Og det har de så evig ret i.......
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Morten Lind

Dato : 28-05-03 13:12

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jammen, hvad med mig, der bare streamer fra serveren hjemme i kælderen og
> til mit arbejde? Jeg bliver bare straffet, gør jeg.
>
> /ben

Ja, ligesom merpris på varerne til at dække svind......det går s´gu´
altid ud over de forkerte
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 28-05-03 14:13

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Ja, ligesom merpris på varerne til at dække svind......det går s´gu´
> altid ud over de forkerte
> M.

For ikke at tale om skattesnyd - eller værre: Snyd med sociale bidrag

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-05-03 15:15

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jammen, hvad med mig, der bare streamer fra serveren hjemme i kælderen og
> til mit arbejde? Jeg bliver bare straffet, gør jeg.
>
> /ben

Brug fildeling i stedet for.
Share din private, diriger din arbejds-iTunes til at se din sharede
private-iTunes.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen