Den første vejning
Fra : KNM

Dato : 27-05-03 18:01

Så kom dagen hvor jeg skulle til min første vejning.....

- 2 kg, det var det hele.

Jeg ved ikke, det er måske godtnok, men mine forventninger var højere, så
jeg var list skuffet.

Men det er sådan det er gået og jeg kæmper videre med de sidste 10-13 kg der
mangler...

Tak for jeres gode råd og svar når jeg synes programmet driller...

Knus fra
Karina

Fra : Camilla Maria Anders~

Dato : 27-05-03 18:19

> Så kom dagen hvor jeg skulle til min første vejning.....
>
> - 2 kg, det var det hele.
>
> Jeg ved ikke, det er måske godtnok, men mine forventninger var højere, så
> jeg var list skuffet.

Det er da helt vildt flot - Et stort tillykke
Jeg kender godt det med forventninger, men prøv at tænk på hvor kort tid det
har været endnu - men hvis du holder bare halvdelen dvs. 1kg/uge - så kan du
stadig komme i de små sommerkjoler i år. Det er da noget at være glad for

Mvh
Camilla

Fra : Therese

Dato : 27-05-03 18:32

"KNM" <knm@dvdtown.dk> skrev i en meddelelse
> Så kom dagen hvor jeg skulle til min første vejning.....
> - 2 kg, det var det hele.
> Jeg ved ikke, det er måske godtnok, men mine forventninger var højere, så
> jeg var list skuffet.

Hej Karina
Hvis det er 2 kilo på en uge er det altså rigtig flot. Selvfølgelig hører
man altid om dem, der taber 3-4 kilo den første uge, men husk at tænke på,
at du ikke lægger mærke til alle dem, der "kun" taber 200-500 g. Det er jo
ikke så vigtigt... Kan du følge hvad jeg mener

Ca. 1 kilo om ugen er gennemsnittet hos DDV. Jeg ligger selv lidt under, da
jeg har tabt 16 kilo på 18 uger. Min veninde har tabt 26 på den samme tid,
og det er da lidt træls at sammenligne med , men vi har altså alle
forskelligt stofskifte og taber os derfor forskelligt. Jeg er f.eks. glad,
hvis jeg bare har tabt mig hver gang

> Men det er sådan det er gået og jeg kæmper videre med de sidste 10-13 kg
der
> mangler...

Tålmodighed og kontrol, så kommer det stille og roligt.... Lad være med at
sætte alt for høje mål mht. tiden. Det er altid dejligere at overraske sig
selv positivt end det er at skuffe

> Tak for jeres gode råd og svar når jeg synes programmet driller...

Vi er her jo alle for det samme (næsten)

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-05-03 18:32

KNM wrote:

> Så kom dagen hvor jeg skulle til min første vejning.....
>
> - 2 kg, det var det hele.

Var det hele var det hele, bob bob bob.

Det er sgu da et flot resultat.

> Jeg ved ikke, det er måske godtnok, men mine forventninger var højere, så
> jeg var list skuffet.

Så be prepared for next week.

DDV siger selv, at man kan forvente 1 kg pr. uge

> Men det er sådan det er gået og jeg kæmper videre med de sidste 10-13 kg der
> mangler...

Tja, 10-13 uger skal du nok regne med.

Prøv at bruge regnearket fra <news:3ED3A0AE.9A4A670@carben.dk>

Det er altså ikke mig som er ophavsmand til regnearket og jeg kan altså
ikke huske hvem der lavede det, men så vidt jeg ved må det gerne
distribueres.

> Tak for jeres gode råd og svar når jeg synes programmet driller...

Jamen det er hvad vi er til for.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : insideout

Dato : 27-05-03 19:09

> Så kom dagen hvor jeg skulle til min første vejning.....
> - 2 kg, det var det hele.

Jeg syntes det er godt gået tilykke, min mor er også hos DDV og hun har i
snit tabt sig ca. 1 kg pr. uge i alt vist nok ca 4 kg.

> Jeg ved ikke, det er måske godtnok, men mine forventninger var højere, så
> jeg var list skuffet.

Det kender jeg godt, men mon ikke du allerede er kommet over dette da du jo
helt sikkert ved at 2 kg er et smukt resultat.

> Men det er sådan det er gået og jeg kæmper videre med de sidste 10-13 kg
der
> mangler...

Hver du glad for at du er kommet i gang med dit vægttab nu og ikke som jeg
bare har ladet stå til (se signatur).

mvh
Henrik
--
Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg BMI=48.4 Fedt%=55.7.
Vejning den 26-05-2003 Vægt 152.5 kg BMI=47.6 Fedt%=49.2.