Exchange server og Outlook Express..?
Fra : Martin B

Dato : 27-05-03 14:44

Hey,

Er det muligt at koble Outlook Express til MAC op mod vores Exchange server
eller er det kun Outlook der kan det..?

Hvis det er muligt, er der så en venlig sjæl der gider at fortælle
hvordan....

Mvh

Martin

Fra : ct

Dato : 27-05-03 15:37

> Er det muligt at koble Outlook Express til MAC op mod vores Exchange
server
> eller er det kun Outlook der kan det..?

det kan man ikke

Fra : Martin B

Dato : 27-05-03 15:59

> det kan man ikke

Men det kan Outlook vel forhåbentlig...???

Martin

Fra : Ben Knudsen

Dato : 27-05-03 17:34

"Martin B" <martin@removethisbrogaard.nu> writes:
>Men det kan Outlook vel forhåbentlig...???

Jeps. Men det findes ikke til osx (kan dog køre ok under classic og
downloadet er gratis).
MS har lovet at Entourage »i løbet af sommeren« kommer i en ny udgave, der
kan koble op mod exchange servere. Det var noget de sagde i februar, og
siden har jeg intet hørt om det. Men vi kan jo håbe.

Mvh Ben

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-05-03 20:22

On Tue, 27 May 2003 15:43:58 +0200, Martin B wrote:

> Er det muligt at koble Outlook Express til MAC op mod vores Exchange server
> eller er det kun Outlook der kan det..?

Hvis det kun er mail du skal bruge, så sæt Exchange-serveren op til at
køre POP-servicen. Hvis du skal bruge alle Exchanges muligheder, er det
kun Outlook der duer. Alternativt skal du se om Evolution og dens
Exchange-connector kan overtales til at køre under OS X.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-05-03 12:04

"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Alternativt skal du se om Evolution og dens Exchange-connector kan
> overtales til at køre under OS X.

Ja, jeg tænker det samme, men er bange for at den ikke spiller med
OSX. Connector er præproitær og nok kun til x86.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-05-03 21:33

On Wed, 28 May 2003 13:04:26 +0200, Janus Sandsgaard wrote:

> Ja, jeg tænker det samme, men er bange for at den ikke spiller med
> OSX. Connector er præproitær og nok kun til x86.

Det er muligt. Det vil dog være lidt fjollet af dem at ikke porte den, da
de har muligheden for et ganske pænt marked, når nu MS ikke selv laver en
klient til OS X.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Bitbucket

Dato : 28-05-03 12:48

Martin B <martin@REMOVETHISbrogaard.nu> wrote:

> [...]
> eller er det kun Outlook der kan det..?
>
> Hvis det er muligt, er der så en venlig sjæl der gider at fortælle

Under OS 9 kan Outlook, der understøtter Exchange køre. Outlook Express
understøtter ikke Exchange.
global village idiots. - Paul Ginsparg.