TDC ER EN SKOD UDBYDER
Fra : kdcon

Dato : 27-05-03 14:43

Nå Men heldigvis er det snart slut med kronede dage for det selskab i dagens
Danmark. De har i den grad svært ved at slippe deres gamle enevældige
tyranni som de har ført siden telefonien kom til verden i dk. Hvad ser vi så
lige nu i Tv-a og læser i aviserne, de kan ikke mere opretholde den samme
medarbejder styrke som tidligere. Det er sgu da dejligt at høre der er
forandringer på vej lad os da med det sammen gøre dem totalt overflødige og
give dem sparket ad helvede til. Vi har ikke mere at bruge dem til i denne
demokratiske verden vi lever i år 2000- >>------->. Hvh

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-05-03 15:10

kdcon wrote:
<en masse pladder>

Hvor nemt er det at tage dig seriøst ? du skriver ikke hvad der er
galt og du bruger ikke dit rigtige navn eller emailaddresse... tsk
tsk.

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 16:02

Hans Joergensen skrev:

>Hvor nemt er det at tage dig seriøst ? du skriver ikke hvad der er
>galt

Han kan ikke længere suge pr0n, warez og muzic.

--
Bertel

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-05-03 16:19

Bertel Lund Hansen wrote:
> Han kan ikke længere suge pr0n, warez og muzic.

Oh, så forstår jeg, mangel på (hånd)sex, nye skodspil og gratis
MGP-musik kan drive folk til vanvid..

Men er det derfor han ikke har noget navn?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 16:35

Hans Joergensen skrev:

>Men er det derfor han ikke har noget navn?

Jeg går ud fra at det skyldes at han også selv poster den slags
materiale, men det er et gæt.

--
Bertel

Fra : rea721

Dato : 27-05-03 17:02

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg går ud fra at det skyldes at han også selv poster den slags
> materiale, men det er et gæt.

Ikke nogen grund til at gætte.. han er ved at poste Grand theft auto i
dk.binaer.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-05-03 17:12

Hej rea721, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Ikke nogen grund til at gætte.. han er ved at poste Grand theft
> auto i dk.binaer.

Og jeg ser, at han for en sikkerheds skyld har postet det flere gange -
udover at andre har postet hele molevitten mellem omgangene.

--
Hygge fra Århus - Rudi (som har hevet dk.binaer ind)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 17:50

Rudi Stegen skrev:

>Og jeg ser, at han for en sikkerheds skyld har postet det flere gange -
>udover at andre har postet hele molevitten mellem omgangene.

Lad os så få lukket for det lort én gang for alle.

--
Bertel

Fra : rea721

Dato : 27-05-03 19:21

Bertel Lund Hansen wrote:

> Lad os så få lukket for det lort én gang for alle.

Hvorfor....da du ikke bruger de binaere grupper, kan de vel næppe generer
dig eller ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 19:25

"rea721" <leon@721.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor....da du ikke bruger de binaere grupper, kan de vel næppe
generer
> dig eller ?

Well, de giver da unødigt støj i mange tekstgrupper

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 19:28

> "rea721" <leon@721.dk> skrev i en meddelelse
> generer
>
> Well, de giver da unødigt støj i mange tekstgrupper

Holder jo ikke en meter! De største diskusioner ang lukning af grupperne,
forgår da i rellevante grupper. Hvad er der galt med det?!

mvh
FB

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 19:29

"FB" <nospam> skrev i en meddelelse
> Holder jo ikke en meter! De største diskusioner ang lukning af
grupperne,
> forgår da i rellevante grupper. Hvad er der galt med det?!

Well, at, i mine øjne, ligegyldigt flaf, debatteres. Dermed kan
tekstbrugerne ikke "bare være ligeglade".
Det gør det ihvertfald legitimt for tekstbrugerne at ønske de binære
grupper hen hvor peberet gror.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 19:35

> Well, at, i mine øjne, ligegyldigt flaf, debatteres. Dermed kan
> tekstbrugerne ikke "bare være ligeglade".
> Det gør det ihvertfald legitimt for tekstbrugerne at ønske de binære
> grupper hen hvor peberet gror.

Fordi du ikke interresere dig for de binære grupper?
Hvis du nu interreserede dig for de binære grupper, så var du jo ikke
ligeglad?
Alle skal vel være her.

Skal lige sige, at jeg ikke bruger de binær grupper.

Mvh
FB

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 20:25

> Fordi du ikke interresere dig for de binære grupper?

Ja

> Hvis du nu interreserede dig for de binære grupper, så var du jo ikke
> ligeglad?

Nej

> Alle skal vel være her.

Nej, nyhedsgrupper fungerer på den måde at flertal kan "udvise"
mindretal hvis de vil.
Derfor er det legitimt at ønske andre væk.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 20:56

> Nej, nyhedsgrupper fungerer på den måde at flertal kan "udvise"
> mindretal hvis de vil.
> Derfor er det legitimt at ønske andre væk.

Det kræver jo en mindre krig. Desuden tror jeg 'dit' hold taber, hvis _alle_
binærsugerne skrev og klagede.

Mvh
FB

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 21:09

FB skrev:

>Det kræver jo en mindre krig. Desuden tror jeg 'dit' hold taber, hvis _alle_
>binærsugerne skrev og klagede.

Det ville ikke være svært at lukke munden på dem igen hvis
udbyderen sporede deres IP og et lille skønsomt udvalg af hvad de
havde postet til dk.binaer.

Jeg vil tro at de fleste af dem sætter pris på den yderste
diskretion.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 21:15

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> wrote in message
> Det ville ikke være svært at lukke munden på dem igen hvis
> udbyderen sporede deres IP og et lille skønsomt udvalg af hvad de
> havde postet til dk.binaer.

Her må jeg give dig ret ;)
Måske skulle det indføres?

mvh
FB

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 21:12

> Det kræver jo en mindre krig.

Det foregår jævnligt i dk.admin

> Desuden tror jeg 'dit' hold taber, hvis _alle_
> binærsugerne skrev og klagede.

Men det ved jeg at de ikke gør.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 27-05-03 19:30

FB <> wrote:

> Holder jo ikke en meter! De største diskusioner ang lukning af grupperne,
> forgår da i rellevante grupper. Hvad er der galt med det?!

Binære nyhedsgrupper er fejl!

--
Allan Joergensen

"He had more expressions when he wore a mask." Mike Nelson

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 19:37

"Allan Joergensen" <allan@nowhere.dk> wrote in message

> Binære nyhedsgrupper er fejl!

Det er sort-farvede mennesker også?

Vi skal alle være her. Hvis folk vil diskuterer emnet her er det da bare
fint. Hvis du ikke interreserer dig for emnet, så hold dig ude af den? Det
hjælper jo ikke en pind at skrive så.

mvh
FB

Fra : Allan Joergensen

Dato : 27-05-03 19:42

FB <> wrote:

> [...]
> fint. Hvis du ikke interreserer dig for emnet, så hold dig ude af den? Det

Du tangerer titlen som den mest laterlige person jeg har oplevet på
Usenet.

Jeg har åbenbart større indblik i hvordan Usenet fungerer og du finder
ikke ret mange med samme baggrund på Usenet som mig, der er uenig.

For nu at bruge jeres underlige analogier: Binære nyhedsgrupper svarer
stort set til at en reklame sammen med 1500kg kattemad til alle danske
husstande.

--
Allan Joergensen

"What'll it be? Gin? Or gin?" -- BJ

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 19:48

> Du tangerer titlen som den mest laterlige person jeg har oplevet på
> Usenet.

Jeg bukker og takker.

> Jeg har åbenbart større indblik i hvordan Usenet fungerer og du finder
> ikke ret mange med samme baggrund på Usenet som mig, der er uenig.

Du er en helt? Utrolig hvad du ser så ondt i mit indlæg, jeg ramte måske
bare sandheden?

Jeg er ikke imod at binære grupper bliver lukket, men at folk der ingen
interresse har for de binære grupper kan vel lade være med at komme med
dumme kommentar som slet ikke hjælper tråden!

Skulle vel ikke være så svært at forstå.

Mvh
FB

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-05-03 19:54

FB wrote:
> Jeg er ikke imod at binære grupper bliver lukket, men at folk der ingen
> interresse har for de binære grupper kan vel lade være med at komme med
> dumme kommentar som slet ikke hjælper tråden!

Dem der har mest interesse i binære grupper må vel næsten være
newsmasters, da de kræver _SÅ_ meget arbejde at holde kørende...

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 20:00

> Dem der har mest interesse i binære grupper må vel næsten være
> newsmasters, da de kræver _SÅ_ meget arbejde at holde kørende...

Jeg ved ikke om jeg forstår dit indlæg helt, men jeg synes at folk skulle
skifte udbyder.
Diskusionerne ang. binære grupper begyndte da der næsten ingen completeness
var i nogen grupper.
Senere hastighedsbegrænsning og retention.

Man kan frit skifte, hvorfor blive og diskutere når det ikke hjælper
alligevel.
Det havde jeg i hvert fald gjort :)
mvh
FB

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 20:45

FB skrev:

>Man kan frit skifte, hvorfor blive og diskutere når det ikke hjælper
>alligevel.

Det hjælper heller ikke at skifte udbyder.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 20:57

> Det hjælper heller ikke at skifte udbyder.

Hvad hjælper ikke?
At få de 28 grupper tilbage, eller?

mvh
FB

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 21:11

FB skrev:

>Hvad hjælper ikke?

At skifte udbyder.

Du skrev tidligere:

>Diskusionerne ang. binære grupper begyndte da der næsten ingen completeness
>var i nogen grupper. Senere hastighedsbegrænsning og retention.

Det er problemer som alle udbyderne har.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 21:17

> Det er problemer som alle udbyderne har.

Helt klart. Nu tænkte jeg kun på de sølle 28 grupper som har skabt så meget
diskusion.
Desuden tror jeg mange har set sig så sure på TDC, at selvom de skiftede og
deres nye udbyders newsserver ikke er et hak bedre, så ville de stadig være
tilfredse.

Synes folk skulle prøve det, der er 14dages prøvetid på sådan noget.

Mvh
FB

Fra : jens

Dato : 02-06-03 08:08

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er problemer som alle udbyderne har.

Det er da noget af en påstand.

Mvh Jens

Fra : Allan Joergensen

Dato : 27-05-03 20:16

FB <> wrote:

> Du er en helt? Utrolig hvad du ser så ondt i mit indlæg, jeg ramte måske
> bare sandheden?

Nej, jeg er tidligere newsmaster hos en større dansk udbyder og har i
fem år måttet kæmpe med en datamængde der er vokset og vokset for til
sidst at eksplodere.

> Jeg er ikke imod at binære grupper bliver lukket, men at folk der ingen
> interresse har for de binære grupper kan vel lade være med at komme med
> dumme kommentar som slet ikke hjælper tråden!

Hvis du mener det ikke gavner tråden, hvorfor bruger du så overhovedet
tid på at kommentere det?

Binære nyhedsgrupper forpester Usenet. Det er min mening.

Allan Joergensen

"I accept...the challenge." Kirk

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 20:23

> Hvis du mener det ikke gavner tråden, hvorfor bruger du så overhovedet
> tid på at kommentere det?

Hvorfor bruger du tid på det så?

> Binære nyhedsgrupper forpester Usenet. Det er min mening.

Det er _din_ mening. Derfor synes jeg stadig ikke folk skal rakkes ned, bare
fordi man bruger det.

mvh
FB

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 20:26

> Utrolig hvad du ser så ondt i mit indlæg, jeg ramte måske
> bare sandheden?

Det er nok lige en kende selvoptaget at tro..

Væn dig til usenet

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 20:57

> Væn dig til usenet

Har jeg gjort.
Nu er det bare således, at du siger din mening, jeg siger min.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 21:14

> Nu er det bare således, at du siger din mening, jeg siger min.

Det var ikke det du gav udtryk for i:
"folk der ingen interresse har for de binære grupper kan vel lade være
med at komme med dumme kommentar som slet ikke hjælper tråden!"

Her frabad du dig ytringer fra folk med bestemte holdninger.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 21:18

> [...]
> med at komme med dumme kommentar som slet ikke hjælper tråden!"
>
> Her frabad du dig ytringer fra folk med bestemte holdninger.

Nej! Jeg skriver at man skal lade være med at provokere med dumme
kommentarer.
Der er da virkelig stor forskel på, hvad jeg skriver og hvordan du fortolker
det.

Mvh
FB

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 21:25

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 21:28

> "FB" <nospam> skrev i en meddelelse
>
> Nu er det bare således, at du siger din mening, jeg siger min.

Indtil videre har du kun kunne provokere.
Hvad med at fortsætte diskusionen der hvor den startede istedetfor, at
provokere?

Vil du finde stavefejl næste gang??

Til en anden gang, kan du godt lade vær med at besvare mig. Du får ikke mere
respons fra mig af.
mvh
FB

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 21:35

> Hvad med at fortsætte diskusionen der hvor den startede istedetfor

At jeg synes binært ikke hører hjemme og du beder mig smutte et andet
sted hen med min holdning?
Gerne: Jeg mener stadig at de binære grupper forstyrrer tekstgrupperne,
og jeg tvivler på at det bedres før de er _helt_ væk.

> Vil du finde stavefejl næste gang??

Nej, det er ikke velset

> Du får ikke mere
> respons fra mig af.

Hvorfor så opfordre mig til at fortsætte diskussionen?

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 21:39

> [...]
> Gerne: Jeg mener stadig at de binære grupper forstyrrer tekstgrupperne,
> og jeg tvivler på at det bedres før de er _helt_ væk.

Jeg tvivler. Efter et stykke tid, vil diskusionerne ophører, men det vil kun
blive langt værre at lukke dem helt ned.
Jeg vil hellere henvise folk til at skifte udbyder hvis de er så utilfredse.

> Hvorfor så opfordre mig til at fortsætte diskussionen?

Da jeg troede du kun kunne provokere, og det vil jeg ikke spilde min tid på.
Jeg troede måske forkert.

Mvh
FB
--
Vil du have billigt ADSL?
Tjeck www.Tele2adsl.dk - Det er dælme billig

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 22:34

FB skrev:

>Du får ikke mere respons fra mig af.

Den lader vi lige stå et øjeblik.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 22:46

> Den lader vi lige stå et øjeblik.

Ville den jo gøre uanset ?
(Den skulle menes således, hvis han kun ville provokere, troede det stod
klart på lystavlen)
Mvh
FB

Fra : Lars Christensen

Dato : 27-05-03 19:37

On Tue, 27 May 2003 20:24:32 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Well, de giver da unødigt støj i mange tekstgrupper

Tror støjen først rigtig begynder hvis de binære grupper bliver
nedlagt helt.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 20:29

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse
> Tror støjen først rigtig begynder hvis de binære grupper bliver
> nedlagt helt.

Uden tvivl, men flafsugerne vil nok hurtigt finde andre græsgange og så
er vi ovre den.
Det er et plaster der skal rives af før eller siden

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 27-05-03 23:42

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> Uden tvivl, men flafsugerne vil nok hurtigt finde andre græsgange og så
> er vi ovre den.
> Det er et plaster der skal rives af før eller siden

Sådan får jeg det af og til med de grupper jeg ikke selv læser (og rent
faktisk også en sjælden gang i mellem med dem jeg prøver at læse).

Det får mig til at finde argumenter i stil med "de skaber støj i andre
grupper" til et skråplan i debatten, da de med lige stor ret kan bruges om
alle grupper i større eller mindre skala. Specielt synes de overflødige i
netop denne sag, da der rent faktisk er masser af "gode" argumenter for at
overveje dk.binaer* fremtidige skæbne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 20:46

Lars Christensen skrev:

>Tror støjen først rigtig begynder hvis de binære grupper bliver
>nedlagt helt.

.... medmindre der opsættes relevante filtre.

<drømme> <drømme> ...

--
Bertel

Fra : rea721

Dato : 27-05-03 19:49

Martin Højriis Kristensen wrote:

> Well, de giver da unødigt støj i mange tekstgrupper

Ja på en måde har du jo ret

Men unødigt støj er jo et definitionsspørgsmål, og det er jeg ikke enig med
dig i. Desuden... hvis vi skal bruge "unødig støj" så stammer hovedparten
fra tekst brugerer, der har travlt med at klappe hinanden på ryggen og gøre
alt for at der skal lukkes flere binaere grupper, helt uden at de selv
bliver berørt det mindste, tværtimod, og det syntes jeg er sørgeligt.

Nå men jeg syntes ikke nødvendigvis at debatten også skal køre i denne
gruppe...så jeg fortrækker til admin grupperne hvor der er debat nok til
alle

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-03 20:30

> [...]
> alt for at der skal lukkes flere binaere grupper, helt uden at de selv
> bliver berørt det mindste, tværtimod, og det syntes jeg er sørgeligt.

Well, det kan du forsåvidt have ret i, men det er sandsynligvis et
faktum at debatten om de binære grupper ikke forsvinder før de binære
grupper gør det.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 19:26

"rea721" <leon@721.dk> wrote in message

> Hvorfor....da du ikke bruger de binaere grupper, kan de vel næppe generer
> dig eller ?

Forstår jeg altså heller ikke.
Kører dtext og den news.tele.dk ikke uafhængige af hindanden?

Synes dtext kører upåklage fint.
Så lidt en sjov holdning at have; Alle de pirater, skal bare dø.

Lad os også få smidt alle perker ud af landet....

Mvh
FB

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 20:44

rea721 skrev:

>Hvorfor....da du ikke bruger de binaere grupper, kan de vel næppe generer
>dig eller ?

Det generer min retsfølelse at så mange danske love brydes
dagligt med den største selvfølgelighed. Det koster mig mange
tusind kroner hvert år. Det virker i længden demoraliserende
således at det næste lovbrud ikke er særlig slemt. Herrestegud,
de andre gør det jo mange gange hver dag ...

Det målrettede og konsekvente, og af og til meningsløse [1], brud
på ophavsretten der sker hver dag i de fleste binærgrupper
genererer mig faktisk.

[1] Der er nogen der poster bare for at poste.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 20:59

> [...]
> på ophavsretten der sker hver dag i de fleste binærgrupper
> genererer mig faktisk.
>
> [1] Der er nogen der poster bare for at poste.

Kan kun sige; tør dine øjne.
Jeg græder mere over alle de penge vi smider væk på ulandbistand.

Du kan ikke rede verden i et hug.

mvh
FB

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 21:13

FB skrev:

>Jeg græder mere over alle de penge vi smider væk på ulandbistand.

De bliver skam ikke smidt væk. Tværtimod det er en guldrandet
investering. Nettostrømmen af penge går *fra* ulande *til*
i-lande.

>Du kan ikke rede verden i et hug.

Jeg kan da give den en gevaldig midterskilning.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 21:22

> Jeg kan da give den en gevaldig midterskilning.

Nej, du kan fjerne ét hår Bertel.
Jeg synes sku du lyder som en fin fætter, men hvis dit største problem i
denne verden er de binære grupper og at pirater henter ulovlige ting, så må
du lære mig, hvordan du ser så lyst på livet.

Jeg har ikke valgt at Afrika er et fattigt land, og at jeg skal gå og betale
penge for det.
Jeg har ikke valgt at der skal være så meget hærværk og vold i vores land,
så der er store udgifter på det.

Det kan ikke bringe mit pis i kog, at folk henter film og spil, og betaler
ikke kunsterne.
Når jeg tænker på, at Metallica, Robbie Williams, berømte filmproducenter
allerede lever i sus og dus, så synes jeg ikke det er så helvedes synd for
dem.

Mvh
FB

Fra : rea721

Dato : 27-05-03 21:17

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det generer min retsfølelse at så mange danske love brydes
> dagligt med den største selvfølgelighed.

Det er jeg da enig med dig i, men nu taler vi om de binaere grupper, hvor
det hovedsagligt er ophavsretten der brydes...... men hvor pokker har din
retsfølelse været henne i de sidste par år?

> Det koster mig mange tusind kroner hvert år.

Hvormange tusinde koster det dig at der postes ophavsretsligt materiale, for
det er det vi taler om...ikke om det kopieres og distribueres hånd til hånd
etc.

> Det virker i længden demoraliserende
> således at det næste lovbrud ikke er særlig slemt. Herrestegud,
> de andre gør det jo mange gange hver dag ...

Jeg er generelt ikke uenig....

> Det målrettede og konsekvente, og af og til meningsløse [1], brud
> på ophavsretten der sker hver dag i de fleste binærgrupper
> genererer mig faktisk.

Måske psykisk og moralsk, men ens psyke og moral er jo noget forskellig fra
person til person.

> [1] Der er nogen der poster bare for at poste.

Jeps, og det er noget lort...jeg er ikke fortaler for warez, Pr0n osv.....
men jeg vil ha beslutninger om lovlighed / ulovlighed skal tages af de
personer / myndigheder der har kompetancen.... det skal ikke være "gadens
parlament" eller en tilfældig stemning der afgør om lov lydige borgerer
fortsat skal ha en gruppe hvor de legalt kan poste binaere materialer. Man
må ta fat om ondes rod , og jeg mener at det er posterne der skal stoppes
_fordi_ de laver noget ulovligt, eller fordi de overtræder deres ISP's
abbonements regler.

Du kender min holdning til at bibeholde de 4 dk.binære grupper..... så lad
abuse / ISP'erne ta sig af de kunder der poster ulovligt..og kan de ikke
klare det (det er efter min mening deres job når de bliver opmærksomme på
det) , så ta 5, 10 eller 20 seriøse brugerer til hjælp.. gennemtravl
grupperne, find IPnr på posterne, og mail info til abuse der kan foretage
det fornødne.

..... og ja jeg er godt klar over at min ide vil kaste noget ekstra arbejde
over på abuse...men jeg skal da gerne hjælpe i min fritid med at gennemgå
grupperne...hvis tilgændgæld abuserne så tar aktion.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-03 22:37

rea721 skrev:

>Det er jeg da enig med dig i, men nu taler vi om de binaere grupper

Jeg skrev om alle de lovbrud der begås. Hvis man læser mit indlæg
kun med binærgrupperne i tankerne, så virker det noget
overdrevet.

>men hvor pokker har din retsfølelse været henne i de sidste par år?

Samme sted som den altid har været.

--
Bertel

Fra : rea721

Dato : 27-05-03 23:54

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg skrev om alle de lovbrud der begås. Hvis man læser mit indlæg
> kun med binærgrupperne i tankerne, så virker det noget
> overdrevet.

Jow, deettt.

> Samme sted som den altid har været.

Lyder mystisk, jeg har da aldrig set den før nu ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-05-03 08:45

rea721 skrev:

>Lyder mystisk, jeg har da aldrig set den før nu ?

Kan du ikke forklare hvad du mener i stedet for at tale i gåder?

--
Bertel

Fra : Thomas Corell

Dato : 28-05-03 08:47

Bertel Lund Hansen wrote:

> Kan du ikke forklare hvad du mener i stedet for at tale i gåder?

Kunne du ikke klippe bare lidt mindre, så dit indlæg kan stå alene ?

--
Don't waste space

Fra : Ole :-\)

Dato : 28-05-03 10:41

Thomas Corell skrev
> Kunne du ikke klippe bare lidt mindre, så dit indlæg kan stå alene ?

Synes BLH er klipper godt og præsist, beholde bare den klipning.

> Don't waste space

Nemlig

Fra : rea721

Dato : 28-05-03 19:58

Bertel Lund Hansen wrote:

> Kan du ikke forklare hvad du mener i stedet for at tale i gåder?

Jo, jeg undre mig bare over at du (mig bekendt) aldrig før har luftet din
"retsfølelse" på usenet , ifb med de binaere grupper.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-05-03 21:20

rea721 skrev:

>Jo, jeg undre mig bare over at du (mig bekendt) aldrig før har luftet din
>"retsfølelse" på usenet , ifb med de binaere grupper.

Der har ikke været anledning til det. Jeg var modstander helt fra
starten, men da de blev oprettet, var det løb kørt.

--
Bertel

Fra : kdcon

Dato : 27-05-03 18:36

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hygge fra Århus - Rudi (som har hevet dk.binaer ind)
> Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
Hold da kæft en idiot "flere gange?" der sgu ikke mange hjemme vava! Og
hvorfor skulle jeg så lige poste det flere gange? Typisk lille
hjerne........ fissssss.............

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-05-03 18:51

Hej kdcon, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Hold da kæft en idiot

Ja.

FUT dk.snak.mudderkastning

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : WE

Dato : 27-05-03 15:12

??

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 15:14

"kdcon" <dimse@dut.dk> wrote in message
> [...]

og
> give dem sparket ad helvede til. Vi har ikke mere at bruge dem til i denne

Fatter ikke lige mening med dit indlæg.
Jeg er også godt træt af TDC af mange grunde, derfor skifter jeg over til
Tele2.

www.tele2adsl.dk - de har kanon tilbud som jeg ikke kan afslå; 2048/512
linje til sølle 530kr. pr måned.

Du skulle måske gøre det samme, hvis du nu er så træt af TDC?

mvh
FB

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 27-05-03 15:45

> Fatter ikke lige mening med dit indlæg.

Nej, det gør jeg godt nok heller ikke. Men på den anden side er et ikke
første gange denne type indlæg er kommet fra "kdon". Ligesom sidste gang kan
man jo kun ryste på hovedet.

> Jeg er også godt træt af TDC af mange grunde, derfor skifter jeg over til
> Tele2.

OK

> www.tele2adsl.dk - de har kanon tilbud som jeg ikke kan afslå; 2048/512
> linje til sølle 530kr. pr måned.

Ja, men klap nu lige hesten engang eller to. Mon ikke priserne stabiliserer
sig på et tidspunkt.

> Du skulle måske gøre det samme, hvis du nu er så træt af TDC?

Ja, det synes jeg da også - så slipper vi da også for dine indlæg her i
gruppen. Medmindre det rent faktisk er dig og ikke udbyderen den er gal
med - en tanke jeg nåede, at tænge et par gange, mens jeg læste dit indlæg.

Hilsen Tobias