Har lige fået Oranges usynlige ab.
Fra : Georg

Dato : 26-05-03 13:53

Jeg spugte hos hos Orange, om jeg kunne få samme priser som hos Telmore,
altså 1 kr/min, 20 øre pr. sms og nul kr. i abonnement. Det har jeg så fået.
Men hvorfor skal man spørge om det? Hvorfor figurerer det ikke på deres
hjemmeside?? nogen der har oplevet det samme?

Fra : Jan-Erik

Dato : 26-05-03 13:59

Georg wrote:
> [...]
> har jeg så fået. Men hvorfor skal man spørge om det? Hvorfor
> figurerer det ikke på deres hjemmeside?? nogen der har oplevet det

Var det et nyt abonnoment, eller et du fik "konveteret"?
Jeg vil flytte til Orande hvis jeg kan få samme priser, og også 20 øre pr
SMS til udlandet!

/Jan-Erik

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-03 14:48

> [...]
> Men hvorfor skal man spørge om det? Hvorfor figurerer det ikke på deres
> hjemmeside?? nogen der har oplevet det samme?

Grunden er vel, at de gerne vil tage så høje priser som muligt. Hvis de
reklamerer med, at de faktisk har en løsning med samme priser som Telmore,
vil alle deres nuværende kunder jo skifte selskab. Tilbyder de istedet kun
abonnementet til de kunder, som er på vej til at skifte selskab, vil det kun
være på disse at de får en lavere fortjeneste.

Det virker lidt svinsk overfor de uvidende kunder, men sådan er forretning
nu engang.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Fischer

Dato : 26-05-03 16:11

> Det virker lidt svinsk overfor de uvidende kunder, men
> sådan er forretning nu engang.

Ja, det er svinsk.
Nej, sådan bør forretning ikke være.
Jeg ville da ikke vælge sådan et selskab. Jeg ville jo aldrig vide mig
sikker på at jeg nu også fik de bedste priser.

*Fischer

Fra : Oros

Dato : 26-05-03 17:09

Fischer wrote:
> Ja, det er svinsk.
> Nej, sådan bør forretning ikke være.
> Jeg ville da ikke vælge sådan et selskab. Jeg ville jo aldrig vide mig
> sikker på at jeg nu også fik de bedste priser.

Hva så Fischer? Gemmer du så dine penge under hovedpuden og lever livet på
kanten uden en eneste forsikring? Deres vejledende
priser/renter/satser/præmier er skam heller ikke urokkelige! ;)

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Min hotmail er "orosaraba"

Fra : Fischer

Dato : 26-05-03 17:25

> Hva så Fischer? Gemmer du så dine penge under
> hovedpuden og lever livet på kanten uden en eneste
> forsikring?

Naturligvis. Forsikringer er for tøsedrenge.

> Deres vejledende priser/renter/satser/præmier er skam
> heller ikke urokkelige! ;)

Rent faktisk tror jeg at jeg nogenlunde får den bedst mulige præmie. Det er
ikke et af de store selskaber, og de plejer ikke at være til at rokke.
(Jeg har familieforsikring, husforsikring + indbo og bil med kasko
(friskade) for ialt 7500,- om året).

Men jeg er klar over at der alt for mange steder kan pruttes om prisen, og
jeg synes det er tåbeligt at nogen uden nogen speciel grund får bedre priser
end andre.

*Fischer

Fra : MaRk

Dato : 26-05-03 20:34

> Men jeg er klar over at der alt for mange steder kan pruttes om prisen, og
> jeg synes det er tåbeligt at nogen uden nogen speciel grund får bedre
priser
> end andre.

Hvilken bank har du??
En bank hvor man prutter om prisen eller nordea

Mvh
Mark