Matrix-teorien
Fra : Gergen

Dato : 27-03-01 19:52

Hvis Matrix-teorien er virkelig, hvordan kan man så forklare clairvoyance?
F.eks. at man forklarer Deja Vu, ved at de omprogrammerer Matrixen

--
Christian
-----

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 27-03-01 22:37

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
> Hvis Matrix-teorien er virkelig, hvordan kan man så forklare clairvoyance?
> F.eks. at man forklarer Deja Vu, ved at de omprogrammerer Matrixen

Hvem siger den er virkelig?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Glenn \(Odense\)

Dato : 28-03-01 00:52

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
>
> Hvem siger den er virkelig?

Prøv at spise den røde pille

Fra : TN

Dato : 28-03-01 01:24

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis Matrix-teorien er virkelig, hvordan kan man så forklare clairvoyance?
> F.eks. at man forklarer Deja Vu, ved at de omprogrammerer Matrixen

Hvordan vil du overhoved forklare clairvoyance? - eller Deja Vu for den sags
skyld, Matrix eller ej

Fra : Peter M

Dato : 28-03-01 11:31

"TN" <terje.nedergaard@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Gergen" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Hvordan vil du overhoved forklare clairvoyance? - eller Deja Vu for den
sags
> skyld, Matrix eller ej

Deja Vu, den ene halvdel af hjerne opfatter noget før den anden.... Når
hjernehalvdel
nummer 2 opfatter det mener man at der "var noget muggent ved det, for det
har man
da lige set..."

clairvoyance, hmm er det ikke bare noget voodoo Er der overhovedet noget
bevis/dokumentation (ikke sladder og ingen historier som ens onkel har
fortalt)
for at clairvoyance ikke bare er fup og fidus ?

--
Peter

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 02-04-01 23:00

ped76__ss@hotmail.com,Ny-Internet writes:
> [...]
>hjernehalvdel
>nummer 2 opfatter det mener man at der "var noget muggent ved det, for det

hmmmmmmm

jeg har også hørt det er noget med hjernen, men det andet passer vist ikke
lige helt, da man da nogle gange oplever deja vu og mange år !!!!

f.eks. ser noget man mener at have set i sin barndom.

mvh

dan

PS: det kan da også være mine 2 hjerne halvdele er et par år efter hinanden

Fra : Karsten Strandgaard ~

Dato : 03-04-01 13:28

Dan Holt Jensen wrote:

> jeg har også hørt det er noget med hjernen, men det andet passer vist ikke
> lige helt, da man da nogle gange oplever deja vu og mange år !!!!
>
> f.eks. ser noget man mener at have set i sin barndom.

Ja, men det er jo lige NU du oplever deja vu'et. Derfor kan din hjerne jo godt
have snydt sig selv for 2 sekunder siden og lagret et falsk minde, som du
derefter tror er fra barndommen. Dér.

- Karsten

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 04-04-01 21:37

karsten@mjolner.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>godt
>have snydt sig selv for 2 sekunder siden og lagret et falsk minde, som du

hmmmmm

du har sikker ret.