Fatal error: Call to unsupported or undefi~
Fra : Anders K

Dato : 27-03-01 20:54

hmnjae...

det er den her der laver ravage:

mysql_pconnect($host, $user, $pass)

(mysql_connect() virker heller ikke)

info:

php vers. = 3.0.17
på apache vers. 1.3 (et eller andet)/ win98

følgende er i httpc.conf:
ScriptAlias /php3/ "c:/apache group/apache/php/"
AddType application/x-httpd-php3 .phtml .php3 .php
Action application/x-httpd-php3 "/php3/php.exe"
for at køre php (som hidtil har virket fint)

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 27-03-01 21:07

Anders K <andkrup@yahoo.com> wrote:

>Fatal error: Call to unsupported or undefined ...

Husk lige at installere mysql-modulet (dekommenter det i
php.ini)

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Fra : Anders K

Dato : 27-03-01 21:27

thx!! (det tog mig 10 prince lights tid indtil jeg skrev ind her, så (på
mine lungers vegne) tak)

Anders Krarup

Christian Jørgensen <mail@phpguru.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9071E10AC19D0.l33t.razor@212.54.64.135...