Hej Kjeld
Jeg havde fastnetabonnement hos Sonofon i godt et halvt år men var ikke
tilfreds med det og har nu skiftet til Tele2, som jeg opfatter som meget
bedre pga.:
Kundeservice: Næsten ingen ventetid hos Tele2 - hos Sonofon er man helt til
grin - flere gange har jeg ventet 45 min. Jeg har også fået langt mere
kvalificeret hjælp hos Tele2
Udspecificeret regning. Sonofon har ikke kunnet skaffe mig hverken
saldokontrol eller udspecificeret regning (men det skulle vist ellers kunne
lade sig gøre?)
Med venlig hilsen
Jesper
"Kjeld Nielsen" <kjeldn@ddf.dk> skrev i en meddelelse
news:3ecfeba5$0$5138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Min søn var fast besluttet på at skifte fra TDC til Sonofon Fastnet, men
> nu er han blevet i tvivl.
> Efter en opringning til Sonofon, blev han henvist til en af deres
> forhandlere. Da han så mødte op i butikken, havde de ikke de papirer, som
> skulle udfyldes. I stedet henviste de til en anden butik.
> Gået nærmere på klingen antydede forhandleren, at 'dette var ikke noget,
> de solgte så meget af mere'.
>
> Dette er der måske en grund til?
>
> Er der nogen her i gruppen, som har erfaring med Sonofon Fastnet?
>
> Med venlig hilsen,
> Kjeld
>