Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt hjælp ønskes til valg mellem disse 2
Fra : HL

Dato : 25-05-03 06:52

Min lillebror (17 år) skal have et digitalkamere. Det skal bruges til
festbilleder, ferie, sjov og ballade mm. De skal mailes og gemmes på hans
computer, og måske skal der fremkaldes nogle få gode billeder.

Han vil bruge 1500-2500kr.

Det skal gerne være et "kendt" mærke, af hensyn til software, driver,
garanti mm.

Nu har jeg fundet :

HP 812 , pris 2495 kr. (muligvis uden dockingstation)
Olympus Camedia C350ZOOM , pris 2325kr

Kan nogen i denne NG anbefale mig et køb ???
Fordele og ulemper modtages meget gerne.

Håber på lidt hjælp fra Jer.

God Søndag

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 25-05-03 07:32

endnu engang må jeg foreslå Canon Powershot A60 som nok er den bedste i sin
prisklasse...

pris ca. 2300 kr via edbriser

--
Venlig hilsen/best regards