Tiscali og fjernelse af alias?
Fra : Kim Noer

Dato : 26-05-03 09:54

Davsen der..

Jeg fik fornyligt fjernet et af de mange alias jeg har til en konto -
problemet er nu at jeg mangler et par emails der er blevet sendt til det
alias. De er ikke bouncet tilbage til afsender, og jeg kan ikke logge ind på
kontoen mere, så hvor er mine emails blevet af?

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : Kim Noer

Dato : 26-05-03 22:24

Kim Noer wrote:

[...]

Nå tænker man, det kunne være man skulle sende en email til tiscali.

http://www.tiscali.dk/contact/article.jsp?content=105458

Det er jo nok der det skal gøres- men nej, de har fucket koden op så send
knappen er væk. Fantatisk, eksisterer firmaet overhovedet mere?

--
"I never did anything wrong and I won't do it again!"

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 31-05-03 20:28

On Mon, 26 May 2003 23:23:36 +0200, "Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er jo nok der det skal gøres- men nej, de har fucket koden op så send
>knappen er væk. Fantatisk, eksisterer firmaet overhovedet mere?

Folk der mangler realitetssans kunne undersøge om det er rettet nu 5
dage efter.
--
Svend Olaf

Fra : tobias

Dato : 01-06-03 21:00

"Svend Olaf Mikkelsen" <svolaf@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse > Folk
der mangler realitetssans kunne undersøge om det er rettet nu 5
> dage efter.
> --
> Svend Olaf

Jamen - det er det ikke...