Andet multimedie
bentjuul 3670
Søges: Fritlagt babe, siluette af kvinde f~
Fra : Torben

Dato : 26-05-03 10:28

Hejsa.

Det skulle vel ikke være én der ligger inde med nogle billeder af
fritlagt kvinder/babes.
Jeg skal bruge et billede af en kvinde i full-figure, hvor man kan se hende
fra top til tå, og hvor hun posere.
Det må gerne være en lidt fræk posering. Gerne fra siden, så man kan se
formerne, eller hvor hun sidder i hug.

Det skal helst være frit-lagt, eller bare en siluette.
Billeder med en fast baggrunds-farve kan også bruges, for så kan jeg selv
frit-lægge.

Hvis nogen sidder poset i dk.binaer , vil jeg blive meget glad.

På forhånd tak.

-Torben

---

Fra : .Kody

Dato : 26-05-03 15:17

"Torben" <stoddah-remove-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> frit-lægge.
>
> Hvis nogen sidder poset i dk.binaer , vil jeg blive meget glad.

Hejsa

Kan bruge nogle i Adobe Photoshop format.? Jeg har en del...
jeg gider nemlig ikke konvertere til jpg.

..Kody

Fra : Torben

Dato : 26-05-03 15:20

".Kody" <mgs@email.dk> wrote in message news:bat7le$aq4$1@sunsite.dk
> "Torben" <stoddah-remove-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan bruge nogle i Adobe Photoshop format.? Jeg har en del...
> jeg gider nemlig ikke konvertere til jpg.

Ja, det ville være fornemt! Mange tak.

-Torben

---