Andet multimedie
bentjuul 3670
Stregtegning af Mercedes kassevogn?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 25-05-03 14:54

Jeg skal hjælpe en bekendt med at lave nogle forslag til dekoration af
en Mercedes kassevogn. jeg ved godt at der kan købes dyre CD'rom med
sådanne, men det vil være overkill i dette tilfælde, så hvis noget ved
hvor på nettet der ligger sådan nogle - gerne i vektorformat - eller
en der har en liggende, vil jeg blive glad. Jeg har ikke lige
modelnummeret på øsen, men det kan naturligvis skaffes.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 25-05-03 15:41

"Kurt Hansen" <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal hjælpe en bekendt med at lave nogle forslag til dekoration af
> en Mercedes kassevogn.

Forslag:

Tag et billede af øsen, glem alt om model, farve etc., og arbejd ud fra det.
Mvh
Poul E. Kristensen

Fra : Micki

Dato : 25-05-03 22:56

"Kurt Hansen" <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> wrote in message
> [...]
> en der har en liggende, vil jeg blive glad. Jeg har ikke lige
> modelnummeret på øsen, men det kan naturligvis skaffes.

Du kan måske finde noget brugbart på http://www.suurland.com/

- Micki

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-05-03 06:17

Sun, 25 May 2003 23:56:06 +0200, skrev Micki:

>"Kurt Hansen" <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> wrote in message
>
>Du kan måske finde noget brugbart på http://www.suurland.com/

Det var ellers noget i den retning, men der er desværre kun
personbiler