Coloradosagaen
Fra : Stefan Garvig

Dato : 27-05-03 01:30

Hej

Jeg søgte efter Colorado-sagaen på danske Google, og der var kun ét hit!

Ved I, om man kan få den på VHS, eller endnu bedre på DVD?

Jeg har fået Colorado-sagaen anbefalet af en af mine venner, som påstår, at
den er særdeles god som film.

Jeg håber, at I kan hjælpe mig i min søgen efter de vist i alt ca. 20
tv-afsnit. Jeg er ikke stødt på den i diverse videoforretninger - men OK,
jeg har nu heller ikke spurgt specifikt efter den. Så det vil jeg
selvfølgelig gøre - også.

Venligst

Stefan Garvig
Fundervej 38
2610 Rødovre
Tlf. 44 91 39 02

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-05-03 01:43

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> skrev:

> [...]
>tv-afsnit. Jeg er ikke stødt på den i diverse videoforretninger - men OK,
>jeg har nu heller ikke spurgt specifikt efter den. Så det vil jeg

Der er 12 afsnit, hvoraf første og sidste varer 3 timer og resten 2.
Jeg kan glæde dig med, at TV2 snart sender hele serien - og i øvrigt
også den bedste westernserie, som nogensinde er lavet: Lonesome Dove.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Stefan Garvig

Dato : 27-05-03 14:56

> Der er 12 afsnit, hvoraf første og sidste varer 3 timer og resten 2.
> Jeg kan glæde dig med, at TV2 snart sender hele serien - og i øvrigt
> også den bedste westernserie, som nogensinde er lavet: Lonesome Dove.

Ved du, hvornår TV2 sender Colorado-sagaen?

Venligst

Stefan Garvig
--
**********
For direct reply only:

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-05-03 21:49

>Ved du, hvornår TV2 sender Colorado-sagaen?

Nej. Jeg ved bare, vi har fået den til tekstning. Men mon ikke det
sker i løbet af det næste års tid?

Fra : Hauge

Dato : 27-05-03 22:00

Hejsa

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
> Nej. Jeg ved bare, vi har fået den til tekstning. Men mon ikke det
> sker i løbet af det næste års tid?

Jamen hvis det er den serie jeg mener det er, blev den så ikke vist på DR
for en del år tilbage?

Mvh Hauge

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-05-03 22:15

"Hauge" <3258653.hauge@spamfree.dk> skrev:

>Jamen hvis det er den serie jeg mener det er, blev den så ikke vist på DR
>for en del år tilbage?

Jo.

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-05-03 10:47

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Jo.

Hvorfor skal den re-tekstes ?

/jim

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-05-03 14:21

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.dk> skrev:

>Hvorfor skal den re-tekstes ?

Det kan der være mange grunde til. Det er måske tyve år siden, den
blev vist første gang, og sproget ændrer sig. Det gør tekniske krav
også. I nogle tilfælde er det også nødvendigt, fordi den første
tekstning simpelthen ikke var god nok. Der er ingen seriøse
tv-stationer, der kunne finde på at købe tekstninger af TVDanmark.

Fra : Hauge

Dato : 28-05-03 14:33

Hejsa

> ....... Der er ingen seriøse
> tv-stationer, der kunne finde på at købe tekstninger af TVDanmark.

Hehe, de dyrker da også kun en henkastning af ord i een eller anden
tilfældig rækkefølge, af en talentløs person, der burde holde sig til
jordbærplukning.

Mvh Hauge

Fra : Stefan Garvig

Dato : 28-05-03 18:20

> [...]
> tekstning simpelthen ikke var god nok. Der er ingen seriøse
> tv-stationer, der kunne finde på at købe tekstninger af TVDanmark.

Hej Niels

Du lyder som om, at du har forstand på tekstning i tv.

Er du tekster?
Ved du, hvordan man bliver tekster? Jeg har lidt ambitioner om at blive en
sådan.

Svar evt. privat.

Venligst

Stefan Garvig

--
**********

Fra : Hauge

Dato : 28-05-03 18:46

Hejsa

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> wrote in message
> Du lyder som om, at du har forstand på tekstning i tv.
>
> Er du tekster?

Du ser vist aldrig film på kvalitets-tv-stationerne

Mvh Hauge

Fra : Stefan Garvig

Dato : 28-05-03 18:48

> Du ser vist aldrig film på kvalitets-tv-stationerne
>
> Mvh Hauge

Jeg ser ofte tekstede film mv. på TvDanmark, og dén tekstning lader ganske
rigtigt ofte meget tilbage at ønske. Men DR og TV2 har også en del bøffer,
men langt fra så ofte om TvDanmark.

Hvilke kvalitetskanaler tænker du på?

Venligst

Stefan Garvig
--

Fra : Hauge

Dato : 28-05-03 18:55

Hejsa

> Hvilke kvalitetskanaler tænker du på?

Netop DR + evt. TV2, der vil du ofte se hans navn.

Mvh Hauge