Macspot
Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 26-05-03 22:30

Politikenlæsere har sikkert allerede bemærket Apples indtog i
tegneserien Non Sequitur (1. sek, 2. sidste side).
Andre kan nyde dagens stribe her:
<http://www.ravnekrogen.dk/DSCN0349.gif>

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen . preben AT ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-05-03 06:10

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> http://www.ravnekrogen.dk/DSCN0349.gif

Jeg får en 404 fejl når jeg forsøger...

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-05-03 12:12

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Jeg får en 404 fejl når jeg forsøger...

Stadigvæk?
Har lige flyttet sitet fra en G3/AppleshareIP til en G4/Apache.
Ved ikke om det bare er båndbredde-begrænsninger!

/preben

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-05-03 15:58

> [...]

> Har lige flyttet sitet fra en G3/AppleshareIP til en G4/Apache.
> Ved ikke om det bare er båndbredde-begrænsninger!

Nej her til eftermiddag fungerer det, men i morges gik det ikke.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-05-03 17:02

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Nej her til eftermiddag fungerer det, men i morges gik det ikke.

Det har sikkert være båndbreddemangel=timeout.

Fanden tage Windåse-ormene eller var det Morten

/Preben

Fra : Morten Lind

Dato : 27-05-03 17:31

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Det har sikkert være båndbreddemangel=timeout.
>
> Fanden tage Windåse-ormene eller var det Morten
>
> /Preben

Bortset fra, jeg kom til at kalde Kaj for Per har jeg da intet
gjort))) Og det er jeg iøvrigt nok også bedst til(Må hellere sige
det selv, ikk´?)
M.)
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Morten Lind

Dato : 27-05-03 12:30

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Jeg får en 404 fejl når jeg forsøger...
>
> mvh.
> Kaj.

Har kørt fint hele dagen - du kommer til at droppe IE)))(Undskyld)
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-05-03 12:38

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Har kørt fint hele dagen - du kommer til at droppe IE)))(Undskyld)

Nåe, så du sidder og overvåger min Apache

Er der noget jeg bør rette? (af hensyn til Explorer).

/Preben

Fra : Morten Lind

Dato : 27-05-03 13:03

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> http://www.ravnekrogen.dk/DSCN0349.gif

Hej Preben

Næh..jeg er bare i drillehumør - det var Frank, der pludselig fik den
unode frem)

Din stribe fungerer perfekt i både Camino, Safari, IE, Firebird, og
Communicator.......jeg aner ikke, hvad Per bruger

Kan du huske ham Carlsen fra Jylland, der ønskede sig en plotter4f?

Han har mellem 10 og 20 kilo at gøre godt med, og det er ikke
kuglepennemodellen, han vil ha´ - "bare" en storformat 4f - brugt.

Ku´ du ikke se dig lidt omkring?

Hej fra
Morten)
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)