12" PB til ADC eller DVI ?
Fra : Esben rasmussen

Dato : 26-05-03 15:12

Hej jeg har lige købt en Powerbook 12" og nu tænker jeg jeg så på om man kan
tilslutte et ADC studiodisplay ? Eller et Formac DVI display ? Nogen bud på
hvordan man gør det ?

Mvh Esben

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-05-03 15:20

Esben rasmussen <esbenr@tdcadsl.dk> wrote:

> Hej jeg har lige købt en Powerbook 12" og nu tænker jeg jeg så på om man kan
> tilslutte et ADC studiodisplay ? Eller et Formac DVI display ? Nogen bud på
> hvordan man gør det ?

Med din PB følger der en VGA-converter. Apple har også lavet
VGA-ADC/DVI converter, men jeg ved ikke om de sælges seperat. Hvis de
sælges separat kan du investere i en sådan, og ellers kan det vær Dr.
Bott har noget du kan bruger:

    <http://www.drbott.com/prod/db.lasso?cat=Video>

   "The ships hung in the sky
   in much the same way that bricks don't."

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 26-05-03 16:59

Jeg mener der findes en VGA --> DVI converter, men jeg har fået at vide
at den koster omkring 4500 kr.
Du skal investere i denne converter hvis du vil tilslutte et Apple
Cinema Display, men Formac har lavet en 17" skærm som også understøtter
VGA.
Kig på:
http://www.formac.com/p_bin/?cid=solutions_displays_gallery1740_01&
PHPSESSID=f82161eb8e71c4207bc79a3ccbb9ea0c

Jeg har selv haft en PB 12" og har undersøgt mulighederne, så hvis ikke
du vil gi' ca 4500 kr for en converter, så er formac 17" en mulighed (
det er også en lækker skærm).

Mvh/Martin