Nogen der kender gruppen KoRn ?
Fra : Thomas H.

Dato : 27-03-01 18:54

Kan i hjælpe mig med følgende spørgsmål?:

Gruppen KoRn, hvilke tøj er de kendt for at gå i?

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-03-01 19:37

"Thomas H." <thhe@sol.dk> writes:

> Kan i hjælpe mig med følgende spørgsmål?:
>
> Gruppen KoRn, hvilke tøj er de kendt for at gå i?

Tja, se her:
http://members.aol.com/smoothacid/tunnelKoRn.jpg

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 27-03-01 19:39

On Tue, 27 Mar 2001 19:53:58 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>Gruppen KoRn, hvilke tøj er de kendt for at gå i?

Jeg ved ikke hvad de er kendt for at gå i. Men du kan se et
"promotional shot" af dem her:

mvh Andreas

Fra : Niles

Dato : 27-03-01 19:58

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Kan i hjælpe mig med følgende spørgsmål?:
>
> Gruppen KoRn, hvilke tøj er de kendt for at gå i?

Det må da klart være A.D.I.D.A.S.

mvh Niles

Fra : Thomas H.

Dato : 27-03-01 20:19

> Det må da klart være A.D.I.D.A.S.

Okey, takker....

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 28-03-01 07:45

Reverend "Thomas H." <thhe@sol.dk>, High Priest of Bollocks Talking
mumbled:

>Okey, takker....

All Day I Dream About Sex

Den røg vist lige hen over hovedet på dig. (Men det er Adidas de er
kendte for at gå i).

Fra : Niles

Dato : 28-03-01 11:31

"Thomas Lund Hansen" <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mumbled:

> All Day I Dream About Sex
>
> Den røg vist lige hen over hovedet på dig. (Men det er Adidas de er

Hehe, jeg vidste ikke engang at de gik i tøjet :)

/Niles

Fra : Hurricane

Dato : 28-03-01 14:50

> Den røg vist lige hen over hovedet på dig. (Men det er Adidas de er
> kendte for at gå i).

De går i Puma i stedet for Adidas nu... men det er da rigtigt, at de før i
tiden gik i Adidas, men så var der vist noget med at de fik et temmelig
fordelagtigt tilbud fra Puma, hvis de ville gå i deres tøj i stedet og ja,
så skiftede de altså...

btw feeed musik de laver... Jonathan Davis rockz...!

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: You don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.

Fra : Gergen

Dato : 27-03-01 19:36

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99qk3k$1hr$1@sunsite.dk...
> Kan i hjælpe mig med følgende spørgsmål?:
>
> Gruppen KoRn, hvilke tøj er de kendt for at gå i?

Hvor er den konkurrence??

--
Christian
-----

Fra : Thomas H.

Dato : 27-03-01 21:14

> Hvor er den konkurrence??

*G* Ingen steder, det var rent internt, og privat.
Men tak for svarene.

Fra : Troels

Dato : 27-03-01 23:35

> Hvor er den konkurrence??

Jeg fik sjovt nok samme tanke...

Forøvrigt mener jeg at det er korn som har en "fremvisnings"-side, hvor de
vise noget forskelligt tøj, men kunne ikke finde det på deres side, så det
er nok Deftones i stedet for....

Troels

Fra : sune vuorela

Dato : 27-03-01 23:13

>Gruppen KoRn, hvilke tøj er de kendt for at gå i?
Grimt tøj

--
sune

Fra : Invader Zim

Dato : 01-04-01 21:32

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message news:99qk3k$1hr$1@sunsite.dk...
> Kan i hjælpe mig med følgende spørgsmål?:
>
> Gruppen KoRn, hvilke tøj er de kendt for at gå i?
>

> Mvh
> Thomas

det plejede at være ADIDAS, men PUMA er nu blevet deres sponsor.

gud jeg fatter ikke jeg stadigt kan huske det haha

-Invader Zim