Spam
Fra : Lomito

Dato : 26-05-03 08:17

Er det ikke muligt at slette spam fra ens pop-server, før end man får det
ind i sin pc?
Har spampal, men den sletter jo efter det er inde på ens
pc.
Der er jo ingen grund til at downloade spammail.
Kan oplyse at jeg har adgang til "processing rules" på
min pop-server, men hvis jeg skal sætte alle emailadre
sser ind bliver jeg jo aldrig færdig.

Tonny

Fra : jens

Dato : 26-05-03 08:23

"Lomito" <lomito@FJERNESsol.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke muligt at slette spam fra ens pop-server, før end man får det
> ind i sin pc?
> Har spampal, men den sletter jo efter det er inde på ens

Jo, det kan din OE.
Kik meddellelses regler igennem.
Der er en betingelse og en handling (slet medellelse fra serveren)

> [...]
> Kan oplyse at jeg har adgang til "processing rules" på
> min pop-server, men hvis jeg skal sætte alle emailadre

Nej, men du kan lave reglen så den sletter mails fra afsendere som ikke står
i din adressebog.

Det kan dog give problemer hvis det er en mailadresse som bruges.

Jeg bruger reglen til den mailadresse jeg bruger i grupperne her.

Mine "private" mailadresser får stort set ikke spam mails.
(1-2 om måneden)

Mvh Jens

Fra : Lomito

Dato : 26-05-03 19:01

Er der nogen der har en liste med ord der er værd at sætte ind i "processing
rules" på min pop-server, så en
del spam undgås?

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 26-05-03 20:00

Lomito wrote :

> [...]
> Har spampal, men den sletter jo efter det er inde på ens
> pc.
> Der er jo ingen grund til at downloade spammail.

Jeg må indrømme, at jeg hellere vil downloade de spammails jeg får - og
bruge spampal til at sortere dem - end at miste én email, der fejlagtigt
bliver slettet på serveren pga unøjagtige filtre.

Med Bayesian plugin til spampal fanges i øvrigt stort set ALLE spammails
jeg modtager, så det er begrænset hvor meget det irriterer mig.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 90,86%
http://www.spampal.org.uk/