The Matrix - Ikke helt dårlig eller hvad ?
Fra : christian

Dato : 26-05-03 02:29

Maskiner hvis man kan kalde dem det er vel ikke total onde, jeg har set de
to første eps. af animatrix og det var mennesker som startede krigen.
Maskinerne ønskede blot at leve og prøvede jo op til flere gange at
samarbejde med mennesker, men det gik galt hver gange. Så derfor begyndte
maskinerne at angribe tilbage med stor styrke som ender med en større/mindre
atomkrigen, jorden bliver dækket af en sort sky.

Vi mennesker kan vel ingengange leve uden for The Matrix, man kan jo ikke
dyrke jorden mere og jo tror hellere ikke at det er noget dyreliv tilbage,
hellere ikke i havet - For minus sol = Intet liv. Så maskiner har jo fundet
den bedste løsning. De har energi til dem selv og vi "tror" at vi lever i
verden som sådan set er det drømme verden.

Det er da ikke slemt igen ?......Maskiner har bare prøvet at få det bedste
ud af det, de skabte jo den perfekte matrix, men den virkede bare ikke,
fordi vi mennesker ikke kunne acceptere den og lavede derfor v.2.0

Hvad synes i ?.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-05-03 12:10

de skabte jo den perfekte matrix, men den virkede bare ikke,
> fordi vi mennesker ikke kunne acceptere den og lavede derfor v.2.0

Husk på at ifølge Arkitekten jo siger at vi faktisk ser v. 6.0 i disse film

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 26-05-03 16:53

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in

> Husk på at ifølge Arkitekten jo siger at vi faktisk ser v. 6.0 i disse
> film

Nej, i følge Arkitekten er det stadig v.2 der reloades, hvilket er The
One's egentlige opgave.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-05-03 18:19

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message
> "Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in

> Nej, i følge Arkitekten er det stadig v.2 der reloades, hvilket er The
> [...]

Hehe ok, det ved jeg godt. Tænkte bare på at den ville få et højere versions
nummer for hver gang den blev resat.
Det er jo rigtigt at der kun har været 2 grundlæggende. En fór perfekt, og
nr. 2 bygget på vores egen historie af groteske mangfoldigheder

Mvh. Martin

Fra : christian

Dato : 26-05-03 18:43

beklager Martin, du har lavet en "fejlet", kan ikke reddes

Tilbage med dig i The Matrix så vi kan bruge dig til noget mere fornuftigt.

:)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-05-03 19:12

"christian" <nuclear75@hotmail.com> wrote in message
> beklager Martin, du har lavet en "fejlet", kan ikke reddes
>
> Tilbage med dig i The Matrix så vi kan bruge dig til noget mere
fornuftigt.

> :)

hehe

Fra : Christian Joergensen

Dato : 29-05-03 01:20

On Mon, 26 May 2003 19:19:19 +0200, Martin Ohlsson wrote:

> Hehe ok, det ved jeg godt. Tænkte bare på at den ville få et højere
> versions nummer for hver gang den blev resat.

Godt nok plejer min Linux-box at leve op til dette - har dog lidt
problemer med at få samme funktionalitet på min Windows

--
Christian Jørgensen | Pity the poor egg: it only gets laid once.
http://www.razor.dk |

Fra : PerX ...

Dato : 26-05-03 22:10

In article <3ed16e39$0$5169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nuclear75@hotmail.com says...
> [...]
> ud af det, de skabte jo den perfekte matrix, men den virkede bare ikke,
> fordi vi mennesker ikke kunne acceptere den og lavede derfor v.2.0

Jeg syntes det er noget knald! Jeg var ikke med til den afstemning, jeg
vil sgu da have den gode Matrix! Kan man ikke blive overflyttet?

Fra : christian

Dato : 27-05-03 02:38

> Jeg syntes det er noget knald! Jeg var ikke med til den afstemning, jeg
> vil sgu da have den gode Matrix! Kan man ikke blive overflyttet?

Jeg mangler adgangs-koder til Zion hovedcomputer - Kontakt mig når du har
yderligeren information og vi kan evt. finde ud af noget.

Agent: Christian

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-05-03 10:39

"PerX ..." wrote:

> Jeg syntes det er noget knald! Jeg var ikke med til den afstemning, jeg
> vil sgu da have den gode Matrix! Kan man ikke blive overflyttet?

Pas på med de der flytninger.

Ellers går det bare som det går os andre, når vi erstatter kæreste 7.0
med kone 1.0.
Helt galt går det, når man vil have kærste 8.0 samtidig med kone 1.0.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk