t.A.T.u - Hvorfor vandt de ikke?
Fra : Leon Jessen

Dato : 25-05-03 13:28

Tja...

Forresten synes jeg det er sjovt at se hvordan der bliver givet
'broderstemmer' Grækenland -> Cypern osv...

Just a thought...

--
Mvh. Leon
Mail: email@stratleonjessen.dk Fjern 'spaden'.

Fra : Kong Kent

Dato : 25-05-03 13:36

>Tja...

Velsagtens fordi sangen var noget værre hø!

> Forresten synes jeg det er sjovt at se hvordan der bliver givet
> 'broderstemmer' Grækenland -> Cypern osv...
>
> Just a thought...

Er det første gang du ser MGP? Sådan har det været mellem nabolande de
sidste 20 år. At Grækenland og Cypern så lige pludselig også begynder, tror
jeg ikke vi skal ligge det helt store internationale politiske
konspirationsteorier i :)

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Flemming

Dato : 25-05-03 13:55

On Sun, 25 May 2003 14:36:25 +0200 "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Velsagtens fordi sangen var noget værre hø!

sangen er ok, men Tatu leverede ikke en speciel god optræden...

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : / / dentro / /

Dato : 25-05-03 18:01

"Flemming" <culture@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

| sangen er ok, men Tatu leverede ikke en speciel god optræden...

Whaat?! Jeg HADER dem! De er musikalsk elendige, men de tror de er
superstjerner! De kan seriøst ikke synge. Til showet igåe havde de indirekte
truet med at stille op nøgne. Deres manager havde spurgt om de behøves have
tøj på til forestillingen. Derfor havde man videooptagelser med dem klar,
hvis nu de gjorde det. Desuden var der problemer med dem til prøven, så de
var ved at blive diskvalificeret..... Jeg har seriøst lyst til at stikke en
syl i panden på dem...

De hara intet at have deres selvtillid i.

fucking russer-tæver!

/ / dentro / /

Fra : Andrew

Dato : 25-05-03 18:41

> [...]
en
> syl i panden på dem...
>
> De hara intet at have deres selvtillid i.

Jeg erklære mig enig. Som en anden har sagt herinde så stinker det langt væk
af en pengegrisk stodder af en manager, der har tænkt:

teenagepiger + lesbiske + skolepigeuniform + oprør = $$$$$$$$$$$$$$$$$$
"det er da det de unge (samt alle de vamle stoddere der sluprer det i sig)
vil ha' "

Jeg synes IKKE det holder!

Og så synger de jo skrækkeligt, eller rettere (med forbehold for at komme
til at lyde som Hr. Halldorsson) skriger.

Mvh Anders

Fra : Flemming

Dato : 25-05-03 18:55

On Sun, 25 May 2003 19:41:23 +0200 "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Jeg erklære mig enig. Som en anden har sagt herinde så stinker det langt væk
> af en pengegrisk stodder af en manager, der har tænkt:

Er det meget anderledes end popstars, og grupper som Westlife, Boyzone,
Spice girls, S Club 7 osv, osv? består den eneste forskel ikke i at denne
gruppe kommer fra Rusland og føre sig frem på et lesbisk image?

> teenagepiger + lesbiske + skolepigeuniform + oprør = $$$$$$$$$$$$$$$$$$
> "det er da det de unge (samt alle de vamle stoddere der sluprer det i sig)
> vil ha' "

Ja, til dommer over andres smag kan man altid gøre sig...

> Jeg synes IKKE det holder!

Så ignorer dem, der er så meget andet musik som jeg bestemt ikke syntes
holder, men jeg bruger så bare ikke min tid på at nedgøre dem, og dem der
lytter til dem...

Fra : / / dentro / /

Dato : 25-05-03 20:25

| Er det meget anderledes end popstars, og grupper som Westlife, Boyzone,
| Spice girls, S Club 7 osv, osv? består den eneste forskel ikke i at denne
| gruppe kommer fra Rusland og føre sig frem på et lesbisk image?

Westlife, Boyzone mm. har da mere at ha' det i. De kan synge. Og så render
de ikke rundt og tror de er verdens superstjerner, eller leger kispus med
"de store" (ESC).

| Så ignorer dem, der er så meget andet musik som jeg bestemt ikke syntes
| holder, men jeg bruger så bare ikke min tid på at nedgøre dem, og dem der
| lytter til dem......

Det er bare LIDT svært at ignorere dem når de inficerer ens Melodi Grand
Prix....

/ / dentro / /

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-05-03 20:43

/ / dentro / / wrote:

> Westlife, Boyzone mm. har da mere at ha' det i. De kan synge. Og så
> render de ikke rundt og tror de er verdens superstjerner, eller leger
> kispus med "de store" (ESC).

Mener du det dér seriøst?

Det er da lige så konstruerede til lejligheden som t.A.T.u.

> Det er bare LIDT svært at ignorere dem når de inficerer ens Melodi
> Grand Prix....

Men bare rolig ... det var kun 3 minutter og så fik du jo glæden af den
Belgiske og den Østrigske sang.

/Peter

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 25-05-03 21:46

> Westlife, Boyzone mm. har da mere at ha' det i. De kan synge.

Dagens sjoveste indlæg. Er du en 13-årig pige, der gerne vil have din mødom
taget af et boyband eller sådan noget?

Jeg har hørt Westlife, Fuel og Blue uden singback i diverse musikprogrammer.
Hold kæft mand - jeg kunne smadre dem fair and square i Stjerne for en aften
(karaoke).

Den ene af TATU pigerne sang en smule falsk de første 20-30 sekunder, men
der ud over gik det fint. Hvis de unge har brug for noget oprør,
homoseksualitet og piger i skoleuniform, er det så ikke også godt nok? Eller
skal de lytte til en duet med Lis og Per feat. Åge Halldorson li'som voksne
mennesker....

Det er vist nok med noget musikalsk liberalisme....

Fra : rane

Dato : 26-05-03 08:52

On Sun, 25 May 2003 22:46:10 +0200, "Niels Buus Christensen"
<spaam.mail@nielsbuus.dk> wrote:

> [...]
>Hold kæft mand - jeg kunne smadre dem fair and square i Stjerne for en aften

Tjaa, indrømmet at disse boybands også er specielt sammensat, men de
har da i det mindste mere end 1 tone i livet. Ikke fordi jeg kan lide
deres musik, men de leverer da i det mindste ikke den samme skrålesang
som vi var vidner til i lørdags.

>Den ene af TATU pigerne sang en smule falsk de første 20-30 sekunder, men
>der ud over gik det fint.

LOL det mener du ikke? Med udgangspunkt i din kommentar til dentro
helt øverst - hvem fedter du så for? ;)

-rane

Fra : Flemming

Dato : 25-05-03 18:47

On Sun, 25 May 2003 19:01:07 +0200 "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Whaat?! Jeg HADER dem! De er musikalsk elendige, men de tror de er
> superstjerner!

slap af, det er vi bestemt ikke enige i Tatu er efter min mening
rigtigt gode, måske har de ikke verdens bedste stemmer live, men hvor mange
af dem der deltog i går aftes havde lige det? og alt det der med hvor
besværlige de er, deres planer om at optræde nøgne osv det ser jeg sgu
godt nok mere som rygter end som noget jeg kan lade påvirke min mening om
dem og drees udmærkede nusik...

> Jeg har seriøst lyst til at stikke en syl i panden på dem...

Og hvorfor lige det? selv om der skulle være en sandhed i nogle af rygterne
(hvad vi jo ikke ved) har deres optræden, musik osv jo ikke rigtigt noget
med dig at gøre, og hvis du ikke kan lide dem kan du da bare ignorere dem i
stedet for at hidse dig op som bare fanden over dem

Fra : Martin Seebach

Dato : 25-05-03 21:17

Flemming wrote:
> sangen er ok, men Tatu leverede ikke en speciel god optræden...

Jeg tror at de lagde op til alt alt for meget.. alt opmærksomheden på at
de måske ville havde smidt tøjet, kysset, giftet sig, whatever -- og så
gør de NADA -- skuffede mange, inkl. jeg selv .. Jeg mener .. en
gennemsnitlig tysktime i gymnasiet er væstentlig mere vovet. (*gab*)

- Martin