køb af snorkelgrej i København
Fra : michelangelo

Dato : 24-05-03 22:35

Hejsa vi skal snart på en uges bådferie i Tyrkiet og vil derfor købe noget
snorkeludstyr (maske, finner og snorkel),
men hvor får man en god rådgivning og en fornuftig pris i Kbh?

Mvh Lasse

Fra : Martin Poll

Dato : 25-05-03 10:43

Hej Lasse

Jeg har købt udstyr her. de har en god service.
http://www.dykcen.dk/

MVH
Martin Poll
www.martinpoll.dk