LeadTek A280 LE TD
Fra : Michael M

Dato : 24-05-03 19:54

Hej NG

Sidder der nogle her inde og har et LeadTek A280 LE TD (TI4200, 64 Mb ram)
Jeg overvejer at købe dette kort, men kunne godt lige tænke mig og høre
jeres erfaringer med dette.
Og om det passer ind i mit system. Mangle lidt power når jeg spiller. Mit
gamle Geforce2 TI kan ikke rigtigt
føgle med mere.

System:
Cpu: 2000+ Xp TB
Bundkort: Chaintech Nforce2 chip
Ram: 768 Mb DDR 2100
PSU: 300 Watt

Håber der er en der vil hjæle
på forhånd tak.

Fra : Villy Jensen

Dato : 25-05-03 19:37

> [...]
> jeres erfaringer med dette.
> Og om det passer ind i mit system. Mangle lidt power når jeg spiller. Mit

Jeg mener at skærmkortets GPU er en flaskehals i dit system - med din 2000+
CPU vil jeg mene at man kan se en bedre performance i spil med TI4200
kortet.

Se:
http://www6.tomshardware.com/graphic/20020418/index.html
og graferne på efterfølgende sider hos Onkel Tom

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy