Er der nogen der har pillet blæseren af et~
Fra : Jakob

Dato : 24-05-03 19:08

Jeg har taget chancen og pillet blæseren af mit palit mx440. Derfor
ville jeg lige høre om der er andre der har prøvet dette stunt og hvad
resultatet blev da jeg ikke rigtigt kan finde ud af om det er for
dumdristigt

Jeg har adskillige bekendte der har den blæserløse udgave, men der er
profilen selvfølgelig også en anelse større end på mit kort.

Derfor hvis du har prøvet ovenstående hører jeg meget gerne fra dig

MVH

Jakob

Fra : JRS

Dato : 25-05-03 00:11

"Jakob" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> profilen selvfølgelig også en anelse større end på mit kort.
>
> Derfor hvis du har prøvet ovenstående hører jeg meget gerne fra dig

På selv samme kort fjernede jeg ikke blæseren men satte den ned til 7V og
kunne herefter overhovedet ikke høre den, og den kører stadig upåklageligt
et år efter..

MVH
JRS

Fra : Frits

Dato : 26-05-03 01:05

> resultatet blev da jeg ikke rigtigt kan finde ud af om det er for
> dumdristigt
>
> Derfor hvis du har prøvet ovenstående hører jeg meget gerne fra dig

Jeg har et MX 400 kort (uden blæser) og det kørte ad h.... til, Efter at jeg
monterede en blæser fra en gammel 486/66 processor kører det nu prima. Efter
en nyinstallation har jeg dog visse problemer med hukommelsen (ikke kortets,
men min, se indlæg).

Mvh Frits