Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billig fremkaldelse af digitale billeder
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-05-03 17:51

Hejsa,

kort og godt, hvor er det billigt (og godt?) at få
fremkaldt digitale billeder?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-05-03 18:04

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> kort og godt, hvor er det billigt (og godt?) at få
> fremkaldt digitale billeder?

Nu prøvede vi lige http://foto.jubii.dk, de er ret dyre
syntes jeg. Er der ikke nogen billigere alternativer?

ID - Beskrivelse - Antal - Styk pris - Rabat - Beløb
0 - 10*15 cm - 1 - stk - 1,94 - 0 % - 1,94 DKK
0 - 15*20 cm - 1 - stk - 9,99 - 0 % - 9,99 DKK
0 - Forsendelsesgebyr (Momsfri) - 1 stk - 19,00 - 0 %
- 19,00 DKK
0 - Gebyr - 1 stk - 20,00 - 0 % - 20,00 DKK
Total 50,93 DKK
Moms udgør 6,39 DKK

Fra : Claus Smith

Dato : 24-05-03 18:31

Jeg har lige fået billeder fra Bilka og jeg må sige at de er fremragende til
prisen.

Så kig på www.bilka.dk og kig under digital fremkaldelse.

Vil bestille nogle flere allerede idag :)

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk
www.modellerne.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-05-03 07:20

"Claus Smith" <pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige fået billeder fra Bilka og jeg må sige at de er fremragende
til
> prisen.

Er du vikelig så himmelråbende amatøragtig, at du får dine billeder lavet i
Bilka? Enhver ved da, at Bilka ikke kan bruges til noget som helst af
seriøse mennesker. Claus, skam dig - du tager åbenlyst ikke din
fotografering alvorligt

--
-Jens B.

Fra : Claus Smith

Dato : 25-05-03 09:17

Hvem pissede på din sukkermad? *G*

Hvis jeg skal bruge billeder af digitale skud til prof. brug, så bruger jeg
selvfølgelig ikke Bilka, men til almindelig brug er Bilkas kvalitet ganske
gilmrende...og da hovedparten af brugerne herinde nok tilhører fotografer på
fritidsniveau, så er det vel lige meget med at begynde at foreslå prof. labs
med dertil højere prisniveau......tænkte på om du overhovedet har prøvet
Bilka's nye digitale koncept inden du begynder at kritisere tingene.

Claus Smith

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-05-03 10:57

> tænkte på om du overhovedet har prøvet
> Bilka's nye digitale koncept inden du begynder at kritisere tingene.

Ironi, Claus, ironi

--
-Jens B.

Fra : Leif Jensen

Dato : 24-05-03 21:28

Så kom dagens spørgsmål om "fremkaldelse" af digitale billeder!
Gør os lige den tjeneste at læse lidt tilbage i gruppen.

--
"Luffe"
"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en

Fra : Ole :-\)

Dato : 24-05-03 20:41

Leif Jensen skrev
> Så kom dagens spørgsmål om "fremkaldelse" af digitale billeder!
> Gør os lige den tjeneste at læse lidt tilbage i gruppen.

Det er vel med history som med brugermanualer. Det tages først i brug
når alle andre muligheder er forsøgt og fundet utilstrækkelige

Fra : michael bennati scho~

Dato : 24-05-03 21:58

www.pixum.de
Fremragende kvalitet. Billige priser. Fleksibel aspect ratio. Fremragende
service. Testvinder. Min varmeste anbefaling...har brugt dem meget.
mvh Michael

Fra : Ole :-\)

Dato : 25-05-03 07:57

michael bennati schou skrev
> www.pixum.de
> Fremragende kvalitet. Billige priser. Fleksibel aspect ratio.
Fremragende
> service. Testvinder. Min varmeste anbefaling...har brugt dem meget.

Hvor lang ventetid?

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : michael bennati scho~

Dato : 25-05-03 12:57

Ole skrev:
> Hvor lang ventetid?

3-5 dage fra du har afgivet din bestilling til du står med billederne i
hånden.
mvh Michael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-05-03 07:19

Ole skrev:

michael bennati schou wrote:
> 3-5 dage fra du har afgivet din bestilling til du står
> med billederne i hånden.

Det lyder godt, de vil være med i overvejelserne næste
gang. Tak.

Fra : max

Dato : 24-05-03 22:08

> Så kom dagens spørgsmål om "fremkaldelse" af digitale billeder!
> Gør os lige den tjeneste at læse lidt tilbage i gruppen.
>
> --
> "Luffe"

Jeg syns det er helt ok spørgsmål, der kommer nye udbydere
og folk får flere gode og dårlige erfaringer med dem der er..
Hvis du ikke kan hjælpe, eller ikke er interesseret, så spring
det over..

Vedr. "dagens spørgsmål", har jeg brugt digitalshoppen en enkelt
gang og selvom resultetet var glimrende og prisen rimelig er jeg ikke
sikker på jeg bruger dem igen, de kan ikke levere til tiden, de lover
en uge, men to uger tog det, efter flere rykkere.. Det dur ikke..!
Påden positive side skal nævnes at kopierne lignede mine egne
udprint og det er flot klaret - til den pris..
-max-

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 24-05-03 22:10

max <ma22x@hotmail.com> wrote:

> [...]
> og folk får flere gode og dårlige erfaringer med dem der er..
> Hvis du ikke kan hjælpe, eller ikke er interesseret, så spring

Kommer der nok nye udbydere DAGLIGT, til at det kan betale sig ikke at
læse 24 timer tilbage?

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : max

Dato : 24-05-03 22:35

> Kommer der nok nye udbydere DAGLIGT, til at det kan betale sig ikke at
> læse 24 timer tilbage?
>
> --
> Rune B. Broberg

Se det ved man aldrig..) Det går så hurtigt man skulle nødig
gå glip af noget, vel.. Men hvad er problemet her, i lyder enormt
pissed off, brug tiden på det der interesserer jer, i stedet for at
hakke på nye folk, så vidt jeg kan se har Michael ikke postet
her i gruppen før.. Ole, Leif og nu også din sarkasme er sku
dårlig stil, eller hvad syns i selv.. ) -max-

Fra : Henning

Dato : 24-05-03 23:16

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> her i gruppen før.. Ole, Leif og nu også din sarkasme er sku
> dårlig stil, eller hvad syns i selv.. ) -max-

Du har så evigt ret.

mvh Henning

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 24-05-03 23:22

max <ma22x@hotmail.com> wrote:

> [...]
> her i gruppen før.. Ole, Leif og nu også din sarkasme er sku
> dårlig stil, eller hvad syns i selv.. ) -max-

Nej, det er ment som et godt råd - Hvis man vil have hjælp af de
rutinerede der læser gruppen hver dag, er man også nødt til at opføre
sig lidt fornuftigt, ved f.eks. at checke om spørgsmålet allerede har
været oppe at vende for nyligt. Ellers ender det bare med at folk
bliver trætte af at svare.

Fra : max

Dato : 24-05-03 23:57

> [...]
> sig lidt fornuftigt, ved f.eks. at checke om spørgsmålet allerede har
> været oppe at vende for nyligt. Ellers ender det bare med at folk

Ok, Rune det er fornuftigt nok, men der er ingen grund
til at skræmme folk væk heller.. Go weekend. -max-

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-05-03 07:26

max wrote:

> Ok, Rune det er fornuftigt nok, men der er ingen grund
> til at skræmme folk væk heller.. Go weekend.

Jeg er enig, men kan ikke se nogen posts om emnet
fra de sidste 4 dage.

Til andre med samme spørgsmål, fandt jeg lige en
tråd omkring samme fra 9. maj:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&th=14d1e06a86177639&rnum=3

Jeg vender tilbage med erfaringer fra foto.jubii.dk senere.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-05-03 07:28

max wrote:
> så vidt jeg kan se har Michael ikke postet her i
> gruppen før.

Det har jeg, men kun en enkelt gang eller to. Jeg
læser lidt her engang imellem.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-05-03 07:14

Leif Jensen wrote:
> Så kom dagens spørgsmål om "fremkaldelse" af
> digitale billeder!
> Gør os lige den tjeneste at læse lidt tilbage i gruppen.

Dejligt med positiv feed back.
Jeg har faktisk søgt via google om subj. og fandt
ikke et ordentligt svar.

Fra : Schmidt

Dato : 24-05-03 22:50

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3ecfa30e$0$97227$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hejsa,
>
> kort og godt, hvor er det billigt (og godt?) at få
> fremkaldt digitale billeder?

Bilka og Merlin er ok
- men Pixum.com er i en klasse for sig. Prisen er lav og deres
serviceniveau er helt perfekt. Kan anbefales.

Thomas
http://tschmidt.dk/

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-05-03 12:11

Skal det være godt så kan du prøve www.gabs.dk
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk