Hjæælp !!
Fra : Fætter Guf

Dato : 24-05-03 16:30

Hjælp, jeg er ny i det her forum, og hvorfor får jeg en score på 9999 og et
rødt mærke ud for det jeg har postet ??

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-05-03 17:27

Hej Fætter Guf, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hjælp, jeg er ny i det her forum, og hvorfor får jeg en score på
> 9999 og et rødt mærke ud for det jeg har postet ?

Det bliver automatisk gult med et score på 9999. Jeg ville sætte det
til eksempelvis 9000, hvor det ikke blot bliver rødt men også lader sig
skelne fra de gule 9999'er, der er udfor dem, der responderer på et af
dine indlæg.

Men bortset fra det giver du simpelthen dig selv et score på 9999
(eller hvad du nu ønsker) i din Score.ini.
Skal det være i alle grupper, skal du huske at lave det under [.]-
sektionen (i Score.ini), fx:

Score: 9000
From: Fætter Guf

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Fætter Guf

Dato : 24-05-03 19:09

"Fætter Guf" <guf@disneyland.dk> wrote in

> Hjælp, jeg er ny i det her forum, og hvorfor får jeg en score på 9999
> og et rødt mærke ud for det jeg har postet ??

Og hvordan svarer jeg på indlæg ?

Fra : Fætter Guf

Dato : 24-05-03 19:12

> "Fætter Guf" <guf@disneyland.dk> wrote in

> Og hvordan svarer jeg på indlæg ?

Nå det lader til at jeg selv har fundet ud af det sidste !!