Kyro II
Fra : Seth-Enoch

Dato : 27-03-01 16:48

Er der nogen der ved om dette chipset kræver en speciel driver til hvert
spil, ligesom en tideligere udgave gjorde(Matrox m3d, eller så'en)? Der
skulle man finde en speciel OpenGL32.dll for at kunne spille nogle spil,
skal man det med det kort oxo, for så gider jeg sq ikke købe det hvis man
skal...

--
Seth-Enoch

Fra : Locudo

Dato : 27-03-01 17:13

Hej

Hvad jeg har læst mig frem til bruge den standart D3D eller OpenGL som
alle andre grafikkort.

Hilsen

Tom

PS: jeg får et når de kommer på marked.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-03-01 18:14

"Seth-Enoch" <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal man det med det kort oxo, for så gider jeg sq ikke købe det hvis man

Nu VIL jeg altså vide det... Hvad er de Kyro for nogle fætre?

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
ICQ # 124 309 67
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸Volcane¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-03-01 20:45

"Martin L. Johansen" <volcane@[REMOVE]mail.dk> wrote in message

> Nu VIL jeg altså vide det... Hvad er de Kyro for nogle fætre?

Noget der forhåbentlig, inden for den nærmeste fremtid, vil konkurrere
kraftigt med nVidia baserede gfx-kort...

--> http://www.chip-online.com/products_tests/products_tests_1445.html
--> http://www.reactorcritical.com/review-kyro/review-kyro.shtml

- Lars

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 29-03-01 07:31

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Noget der forhåbentlig, inden for den nærmeste fremtid, vil konkurrere
> kraftigt med nVidia baserede gfx-kort...

Det ser jo aldeles spændende ud.

Jeg glæder mig specielt til at se 2D kvaliteten, da den på GF2 er ringe!

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
ICQ # 124 309 67
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸Volcane¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Fra : Thomas Eriksen

Dato : 31-03-01 11:33

"Martin L. Johansen" <volcane@[REMOVE]mail.dk> wrote in message

> Det ser jo aldeles spændende ud.

Ja helt enig

> Jeg glæder mig specielt til at se 2D kvaliteten, da den på GF2 er ringe!

Jeg har set den, men desværre ikke på en skærm jeg kender og heller ikke i
høje opløsninger. Men den var helt ok i 1024*768 så jeg håber den følger med
i højere opløsninger.

Thomas Eriksen

http://www.hardwareonline.dk Danmarks fedeste hardwareside
http://www.atcomputing.dk Støjsvage kabinetter, kølere mv.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 02-04-01 22:16

"Thomas Eriksen" <thomas@hardwareonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> høje opløsninger. Men den var helt ok i 1024*768 så jeg håber den følger

Det ville være guld i så fald!

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
ICQ # 124 309 67

Fra : Thomas

Dato : 03-04-01 11:26

> [...]
> høje opløsninger. Men den var helt ok i 1024*768 så jeg håber den følger

Ser alle kort ikke ok ud i de små opløsninger?

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...