Honning o.a
Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-05-03 13:38

Hej med jer.

Ud fra et slankeønske, ville jeg gerne vide,
om det er det i orden at bruge en spiseske honning,
i stedet for sukker i sin havregrød om morgenen?
Jeg bruger ikke smør.

Samtidigt har jeg hørt at et hådkogt æg om morgenen
skulle sparke lidt til forbrændingen?

Er der noget fødeemne der er lige så godt, som et hårdkogt æg
da jeg ikke er så vild med det?

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-05-03 14:40

Jan Nielsen wrote:

> Hej med jer.
>
> Ud fra et slankeønske, ville jeg gerne vide,
> om det er det i orden at bruge en spiseske honning,
> i stedet for sukker i sin havregrød om morgenen?
> Jeg bruger ikke smør.

Tja, honning er jo sukker bare i en anden form, så på den konto får du
ingenting ud af det.

> Samtidigt har jeg hørt at et hådkogt æg om morgenen
> skulle sparke lidt til forbrændingen?

Hvor har du hørt det? Og hvad er argumentet?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-05-03 17:52

Honning
Men honning er vel mere naturligt end sukker?
Men det er ikke mere sundt?

Æg.
Jeg kan nu ikke på stående fod huske hvor jeg har hørt det henne
men har bare taget det som fakta,
men det har måske ikke noget på sig?

Jan

Fra : Pia J

Dato : 24-05-03 18:27

"Jan Nielsen" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Honning
> Men honning er vel mere naturligt end sukker?
> Men det er ikke mere sundt?

Sukker er sukker og feder lige meget si form af honning, og kører rundt med
dit blodsukker. Køber du den billige udenlandske, er det i øvrigt halv
smeltet sukker og halv rigtig honning har jeg en gang hørt.

:Pia