S3 AGP Grafikkort under Win 98 ????
Fra : ll

Dato : 24-05-03 11:34

Hej NG

Jeg har en del S3 AGP grafikkort af div mærker, Bla. Savage4 GT 16MB, og når
jeg vil inst. Den eller de andre S3 kort jeg har, så vil Win 98 inst. en PCI
standart driver og det kan den jo ikke køre med(den vil også kun gå op til
640x480) og jeg kan ikke tvinge den til at inst. den rigtige driver, det vil
den bare ikke, den skriver bare at der blev ikke funden nogen opdateret
driver på drevet (A:) Hvordan gør man lige det ?? Den skulle jo gerne forstå
at det var et AGP kort og ikke et PCI....

/Jesper

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 24-05-03 12:43

ll wrote:

> [...]
> den bare ikke, den skriver bare at der blev ikke funden nogen opdateret

Så hent den nyeste driver fra nettet istedet.
Det er alligevel ikke anbefalet at bruge den driver der følger med, da
den tit har fejl som er blevet rettet i nyere versioner.

Jeg prøvede at søge, og det ser ikke ud til at der findes generelle
Savage 4-drivere, så den skal findes hos producenten (ikke S3/Diamond).

Fra : Stoffer

Dato : 24-05-03 16:30

"ll" <ll@ee.dk> wrote in message
> [...]
forstå
> at det var et AGP kort og ikke et PCI....

Hent driveren her:
https://archive:archive@ranger.s3graphics.com/?license=accept

Og så skal du manuelt angive hvilken driver du vil bruge og ikke bare lade
den søge selv.

Fra : ll

Dato : 24-05-03 16:43

Snip

> Hent driveren her:
> https://archive:archive@ranger.s3graphics.com/?license=accept
>
> Og så skal du manuelt angive hvilken driver du vil bruge og ikke bare lade
> den søge selv.

Tak for svar, men vil det sige at det ikke betyder noget at den finder den
som et PCI kort, når det er et AGP kort ??

Jesper

Fra : Stoffer

Dato : 25-05-03 23:12

"ll" <ll@ee.dk> wrote in message
> Snip

> Tak for svar, men vil det sige at det ikke betyder noget at den finder den
> som et PCI kort, når det er et AGP kort ??

Betyder intet.