Gamepad.??
Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 23-05-03 17:08

Hejsa
Skal ud og købe et gamepad til min knægt, har tjekket edbpriser ud , er der
nogen der har lidt erfaring på området??
Han spiller fifa på sin pc og jeg regner med et gamepad burde være sagen til
det.
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Henrik

Dato : 23-05-03 17:21

jeg spiller også selv fifa og er fuldt ud tilfreds med min Logitech
Rumblepad.

Har tidligere spillet med en Trust - det var ingen succes!

/Henrik

Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 23-05-03 17:37

"Henrik" skrev
Rumblepad.>
> Har tidligere spillet med en Trust - det var ingen succes!

Det var hurtigt , jeg tjekker det ud
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 24-05-03 11:41

Jeg har haft stor glæde af Microsoft Sidewinder til netop fifa serien:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1394617908

Mvh.
Christian

Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 24-05-03 14:14

"Christian Skau Pedersen"

oki tak skal i have jeg køber et af dem i har forslået
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone