Opskrifter til Vægtvogterne
Fra : Sus@nne

Dato : 22-05-03 20:41

Hej

Er der nogen som ligger inde med noget materiale og opskrifter som de ikke
bruger mere, også gerne opskrifter fra ugebladene er jeg meget interesseret
i at modtage nogle link hvor jeg kan finde nogle henne, evt. låne nogle til
kopiering, eller købe nogle

På forhånd tak
hilsen
Susanne

Fra : Smat

Dato : 29-05-03 07:09

> [...]
interesseret
> i at modtage nogle link hvor jeg kan finde nogle henne, evt. låne nogle

Har du set på http://www.slank-igen.dk, jeg ved godt det ikke er WW men
opskrifterne kan sagtens overføres.

MVH
Margrethe

Fra : lips

Dato : 14-01-04 19:49

"Smat" skrev d. 29-05-03 07:09 dette indlæg :

> [...]
>
> MVH
> Margrethe
>
> Her er nogle opskrifter hvor der er regnet point ud uden at de
sprænger pointrammen for dagen: http://www.tab-dig.subnet.dk/_83497.html

Mvh

Lips

http://www.kandu.dk/