Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at "Morphe" med..?
Fra : Jane (ö)

Dato : 22-05-03 16:51

Jeg har inde under dk.edb.internet.webdesign.flash fået at vide at jeg har
brug for et program der kan Morphe...???

For det første ved jeg ikke hvad Morphe betyder.. nogle der kan uddybe det?

Og for det andet vil jeg lige hører, hvilket program der kan være tale om,
når det er til Macintosh..?

Mvh

Jane mark

--
"og de dansende blev betragtet som sindsyge af dem der ikke kunne høre
musikken..."

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-05-03 17:05

"Jane (ö)" <grupperne@mail.dk> skrev
> [...]
> brug for et program der kan Morphe...???
>
> For det første ved jeg ikke hvad Morphe betyder.. nogle der kan uddybe

At morphe vil sige at skabe en serie billeder, som udgør glidende
mellemstadier mellem to forskellige billeder. Du har sikkert set det
adskillige gange på TV, hvor f.eks. et kendt ansigt ændrer sig til et andet
kendt ansigt. her er der så bare tale om, at der er lavet en hel række
mellemstadier, som så er afspillet, så det ligner en filmoptagelse.

De personer, du omtaler, har dog nok dette i tankerne med henblik på noget
vektorgrafik. Men funktionen er sådan set den samme.

> Og for det andet vil jeg lige hører, hvilket program der kan være tale om,
> når det er til Macintosh..?

Her bliver jeg dig svar skyldig, da jeg arbejder på Windows-platform. Og jeg
har i øvrigt aldrig selv arbejdet med morphing.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Jane (ö)

Dato : 22-05-03 18:32

> [...]
>
> Her bliver jeg dig svar skyldig, da jeg arbejder på Windows-platform. Og jeg
> har i øvrigt aldrig selv arbejdet med morphing.

Tak for svaret

Jeg blev svaret samme tid inde på dk.edb.internet.webdesign.flash

Mvh

jane

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-05-03 05:48

Jane (ö) skrev:

> Jeg har inde under dk.edb.internet.webdesign.flash fået at vide at
> jeg har brug for et program der kan Morphe...???

> Og for det andet vil jeg lige hører, hvilket program der kan være
> tale om, når det er til Macintosh..?

Et sharewareprogram til både Mac og PC:
http://www.asahi-net.or.jp/~FX6M-FJMY/mop00e.html

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Dan Henriksen

Dato : 23-05-03 08:43

in article 3ecda826$0$48890$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk, Kurt Lund at
kl@fabel.dk wrote on 23/05/03 6:47:

> Et sharewareprogram til både Mac og PC:
> http://www.asahi-net.or.jp/~FX6M-FJMY/mop00e.html

Der findes også et lille program der hedder "Morph" men det er en del år
siden jeg så det, så jeg ved ikke om man kan få det mere.

Dan

Fra : Morten Lind

Dato : 23-05-03 20:12

Jane (ö) <grupperne@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Og for det andet vil jeg lige hører, hvilket program der kan være tale om,

Morph fra Gryphon Software - det er en lille, men god sag.....

Hej fra
Morten
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)

Fra : Sølvsten

Dato : 23-05-03 21:24

Hvad er URL'eren til Gryphon Software ?

mortenlind@mail.tele.dk (Morten Lind) wrote:

> [...]
>Morten
>--
>[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)

S. Mik.

Fra : Morten Lind

Dato : 24-05-03 03:26

Sølvsten <stonefox58@hotmail.com> wrote:

> Hvad er URL'eren til Gryphon Software ?

> Med venlig hilsen
>
> S. Mik.

Tror s´gu´ ikke, de eksisterer mere? Men det var
http://www.gryphonsw.com

Firmaet hed Gryphon Software Corporation
Morten
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)