Ømme bryster
Fra : Helle

Dato : 22-05-03 11:17

Hejsa.

De seneste dage har jeg haft meget ømme bryster omkring brystvorterne...hvad
kan det mon skyldes? jeg ryster, er småsvimmel, træt og har indimellem lidt
kvalme også.
Jeg tager p-piller og har gjort de i 5 år og der ern lidt over en uge til
jeg skal holde pause med dem og min menstruation kommer.

Mvh Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 22-05-03 17:01

Helle wrote:

Læge uden ophold.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Helle

Dato : 22-05-03 19:33

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in message
> Helle wrote:
>
> Læge uden ophold.

Hvad mener du?

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-05-03 20:26

Hej Helle

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tager p-piller og har gjort de i 5 år og der ern lidt over en uge til
> jeg skal holde pause med dem og min menstruation kommer.

Du kan være gravid, så jeg synes du skal tage en test, eller tage en tur til
lægen. Selvom du har taget p-piller, kan det lade sig gøre alligevel, kender
nemlig en , som engang blev gravid tros hun tog p-piller. Mange af de ting
du nævner, er præcis de samme som hun fortalt, i hvert fald nogen af dem,
ømme bryster, kvalme, og træt.

Har du måske i din periode med p-pillerne ( den sidste periode ) været syg
med dårlig mave el. opkastning?, for i det tilfælde virker pillerne jo ikke
100 %.

Hvis jeg var dig, ville jeg se at få det undersøgt, ved læge besøg, eller
test.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Helle

Dato : 22-05-03 20:52

> [...]
> 100 %.
>
> Hvis jeg var dig, ville jeg se at få det undersøgt, ved læge besøg, eller

Hejsa.

Jeg har ikke haft opkast eller dårlig mave - har taget mine piller som jeg
skulle og har kun haft sex 2 gange den sidste mdr - med kondom inden
udløsningen. Ved godt at man stadig godt kan blive gravid. Jeg skal først
holde pause med pillerne om en uge og hvis ikke mens. kommer så tager jeg
til lægen - en test kan ikke tages før ens mens. er udeblevet.

Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-05-03 21:11

Helle wrote:
> [...]
> gravid. Jeg skal først holde pause med pillerne om en uge og hvis
> ikke mens. kommer så tager jeg til lægen - en test kan ikke tages før

jo, hvis du blev gravid i sidste p-pille periode kan det godt.... det ville
passe nogenlunde med tidspunktet ( jeg udviklede kvalme og brystspændinger
og andre lignende graviditetssymptomer da jeg var ca 7 uger henne, målt fra
sidste mens)
du kan stadig sagtens få din menses i pausen sålænge du tager p-piller, uden
at fosteret afstødes... selv den mindste smule diarre kan gøre tricket......

jeg vil også mene at du bør tage en test..... du kan få det gratis hos
lægen, men ellers koster to tests altså kun omkring 40 kr ( mener jeg) i
føtex..... better safe than sorry...
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Helle

Dato : 22-05-03 21:15

> jeg vil også mene at du bør tage en test..... du kan få det gratis hos
> lægen, men ellers koster to tests altså kun omkring 40 kr ( mener jeg) i
> [...]

Jeg ved godt hvordan det foregår med tests hos lægen og dem man selv kan
tage - tro mig jeg har taget dem rigtig mange gange!!
Men jeg er 100 på at det skal være abort hvis det er - jeg er slet ikke
parart til at være mor og har intet at tilbyde et barn på nuværende
tidspunkt.
Jeg prøver at tage en test i næste uge.

Mvh Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-05-03 21:43

Helle wrote:

> Jeg ved godt hvordan det foregår med tests hos lægen og dem man selv
> kan tage - tro mig jeg har taget dem rigtig mange gange!!

vidste jeg jo godt ;)

> Men jeg er 100 på at det skal være abort hvis det er - jeg er slet
> ikke parart til at være mor og har intet at tilbyde et barn på
> nuværende tidspunkt.
> Jeg prøver at tage en test i næste uge.

godt... som sagt... better safe than sorry......

Fra : Halina

Dato : 26-05-03 08:03

Hej -

Er der nogen af jer der véd om man kan have ømme bryster (også især
omkring brystvorterne) i forbindelse med overgangsalder? Eller i
forbindelse med hormonale forandringer i det hele taget?

Mine menstruationer er ved at blive uregelmæssige, jeg er sidst i
40'erne og min mand er steriliseret, så jeg tror ikke på, at det
skyldes graviditet...

Venlige hilsener

Halina